Výsledky vyhľadávania
-
Motor VR5: Jeho konštrukcia a prečo sa prestal používať?
Päťvalcový motor VR alebo tiež motor VR5 je špeciálna konfigurácia piestového spaľovacieho motora od Volkswagenu. Motor VR5 kombinuje prevedenie vidlicového a radového motora, na základe ktorých je skonštruovaný.
-
Vidlicový šesťvalec či V6: Aké sú jeho výhody a nevýhody?
Vidlicový šesťvalec, nazývaný aj ako šesťvalcový vidlicový motor či tiež označovaný skratkou V6, je typ vidlicového motora, ktorý obsahuje šesť valcov, ktoré sú rozdelené do dvoch radov.
-
Vidlicový motor alebo tiež sen mnohých motoristov. Vieš o ňom všetko?
Vidlicový motor je spaľovací motor, ktorého valce a piesty sú usporiadané do dvoch oddelených rovín tak, že pri pohľade pozdĺž osi kľukového hriadeľa pripomína písmeno V. Takéto usporiadanie valcov znižuje celkovú dĺžku aj výšku v porovnaní s radovým motorom. Prvý vidlicový motor, postavil v roku 1889 Daimler podľa dizajnu Wilhelma Maybacha.
-
Vejárový motor (W motor): Vedel si o aký typ motora ide?
Vejárový motor, taktiež nazývaný ako motor s valcami do W, v angličtine označovaný aj ako Broad Arrow (široká šípka), je typ trojvalcového alebo trojradového piestového spaľovacieho motora.
-
VR motor: O aký typ motora ide a aké sú jeho výhody?
VR motor je špeciálna konfigurácia piestového spaľovacieho motora, ktorá kombinuje výhody vidlicového a radového motora. Tento zdanlivo nezmyselný konštrukčný návrh motora bol vyvinutý spoločnosťou Volkswagen.