Výsledky vyhľadávania
-
Označenia motorov: TDI, MPi, TSI, HTP, poznáš ich všetky?
V automobilovom svete sa stretávame s nespočetne veľkým množstvom skratiek, medzi ktoré patria aj označenia motorov. Tieto označenia motorov si výrobca určuje sám, no kto sa má vyznať v tom nespočetne veľkom množstve rôznych písmen a ich spojení.
-
Trojvalcové motory alebo tiež mrzáci, ktorých sa nám automobilky snažia podstrčiť
Keďže mnoho novinárov sa snaží presviedčať ľudí o tom, že trojvalcové motory sú lepšie ako tie, ktoré majú štyri, päť, šesť alebo viac valcov, rozhodli sme sa napísať článok, v ktorom si objasníme ako to v skutočnosti je.
-
Pozri sa na poruchové motory, ktoré sa príliš nepodarili (1. časť)
Existuje množstvo motorov, ktoré sa vyznačujú spoľahlivosťou a odolnosťou, vedľa nich však stoja poruchové motory, ktoré sa príliš nepodarili a sú často postrachom mnohých majiteľov áut.
-
Trojvalcový motor HTP. Aké prezývky si vyslúžil a čo bolo poruchové?
Asi každý znás pozná trojvalcový "motor", pod označením HTP. Je pravda, že tento motor mal nie len jednu konštrukčnú vadu, treba však dodať že bol stavaný skôr na mestskú prevádzku než dlhé výlety po diaľnici. Tento benzínový trojvalček o objeme 1.2 litra sa montoval do vozidiel koncernu VW, a to Fabia, Polo, Ibiza.
-
Trojvalec 1.2 HTP: Milovaný aj nenávidený motor
Motor 1.2 HTP od automobilky Škoda pozná snáď každý, kto sa zaujíma o automobily. Jeho povesť je však značne rozpoltená – jedni ho oceňujú za kompaktnosť a nízku spotrebu, druhí kritizujú za množstvo technických problémov, najmä v jeho skorších verziách.
-
Test jazdenky: Škoda Fabia 1.2 HTP 12v alebo tiež dobré autíčko s mizerným motorom
Škoda Fabia prvej generácie sa začala vyrábať v roku 1999. Nárazový test absolvovala Fabia v roku 2000 a viedla si veľmi dobre. Za ochranu posádky dostala 4/5 hviezdičiek a za ohľaduplnosť pri strete s chodcom získala 2/4 hviezdičiek.