Výsledky vyhľadávania
-
Efektívne, výkonné – a udržateľné riešenie: STILL posunul lítium-iónovú technológiu na ďalší level
Inovátor v oblasti intralogistiky spoločnosť STILL recykluje vyradené Li-Ion batérie v európskom závode svojho strategického partnera Li-Cycle. Vďaka inovatívnemu procesu, ktorý umožňuje až 95-percentnú mieru obnovy, sa nerecyklovateľné materiály použijú na výrobu nových batériových článkov. STILL tak ukazuje spôsob, ako sa vysporiadať s lítium-iónovými batériami na konci ich životnosti.
-
MIVEC: Variabilné časovanie ventilov a zdvihu ventilov
MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) je označenie pre motory automobilky Mitsubishi, vybavené systémom variabilného časovania ventilov a zdvihu ventilov.
-
AdBlue: Čo sa stane, keď sa minie a ako ho doplniť?
AdBlue patrí k technológiam, ktoré majú znižovať emisie oxidu dusíka a keďže emisné normy sú čoraz prísnejšie, v prípade áut vybavených vznetovým motorom sa objavujú čoraz častejšie. Túto kvapalinu najčastejšie dolievali najmä vodiči nákladných automobilov, no s príchodom emisnej normy Euro 6 sú touto povinnosťou v niektorých prípadoch zaťažovaní aj majitelia osobných áut.
-
Variabilné časovanie ventilov: Ako funguje táto technológia?
Variabilné časovanie ventilov, alebo aj rozvod s premenlivým časovaním, je technológia, ktorá umožňuje optimalizovať parametre štvortaktného spaľovacieho motora a tým zvýšiť jeho výkon a znížiť spotrebu paliva.
-
Hyundai ukazuje, ako môže inovatívna technológia V2G podporiť udržateľnú budúcnosť.
Podľa nedávneho hodnotenia Európskej environmentálnej agentúry bude do roku 2050 až 80 percent áut v EÚ plne elektrických. Zatiaľ čo prechod na obnoviteľnú energiu je určite pozitívny pre životné prostredie, táto mohutná transformácia so sebou prináša aj viacero výziev pre spotrebiteľov, spoločnosť a stabilitu miestnych elektrických sietí.
-
VTEC a i-VTEC: Aký je rozdiel medzi týmito technológiami?
Skratka VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) označuje motory automobilky Honda vybavené technológiou variabilného časovania a zdvihu ventilov. Technológia variabilného časovania ventilov sa využíva k zlepšeniu objemovej účinnosti motora, tým aj k zvýšeniu výkonu motora a zníženiu spotreby paliva a množstva vyprodukovaných emisií.