Výsledky vyhľadávania
-
Trasenie volantu pri jazde a brzdení: Kde sa skrýva problém?
Trasenie volantu a jeho vibrácie sú problémy, ktoré môžu potrápiť nielen staré ojazdené automobily, ale rovnako tak aj tie nové. Aké problémy však môžu spôsobovať trasenie volantu a ako môžeme ľahko identifikovať, kde sa skrýva príčina tohoto problému? Poďme sa na to pozrieť.Trasenie volantu počas jazdy:Pokiaľ trasie volant…
-
Mäkký brzdový pedál: Aká je príčina tohoto problému?
Mäkký brzdový pedál patrí k problémom, ktoré trápia predovšetkým staré zanedbané vozidlá alebo vozidlá, ktorým nebol dopriaty dostatočný servis.
-
5 prostých dôvodov, prečo je dobré vlastniť staré auto
V našich končinách môžeš stretnúť mnoho starých áut, ktoré sú z doby dávno minulej. Dnes ti však napíšem niekoľko príkladov na to, prečo je vlastniť takéto auto výhoda. Keď hovorím o starých autách, myslím tým autá staré minimálne 15 rokov a maximálne 27 rokov, čiže ide o autá medzi ročníkom 1990 a 2002.
-
Starší ľudia si pre koronavírus častejšie kupujú autá, sú pre nich ako mobilné rúška
Na trhu s ojazdenými vozidlami sa v posledných mesiacoch objavuje nový fenomén. Rapídne sa zväčšuje skupina starších šoférov, ktorí si „na staré kolená“ zaobstarávajú svoj prvý automobil alebo si ho kupujú po dlhej, často desiatky rokov trvajúcej vodičskej pauze. Deje sa tak predovšetkým vo väčších mestách, kde je vysoká ko…
-
Kedy prezuť na zimné pneumatiky?
Aktuálna motoristická sezóna je pre mnohých vodičov tým najkomplikovanejším obdobím roka, pretože počasie a podmienky na cestách sú veľmi premenlivé. Chladné noci a rána často striedajú o niečo teplejšie dni. Ak má byť jazda autom v zime bezpečná, vozidlo je nutné na to dobre pripraviť, a to predovšetkým prezuť na kvalitné zimné pneumatiky. Z hľadiska bezpečnosti sa neodporúča jazdiť na pneumatikách, ktoré sú staršie ako 4 až 5 rokov.
-
Kontrolky brzdového systému: Čo to tam zase svieti?
Kdeže sú tie staré zlaté časy 70. a 80. rokov minulého storočia, keď na palubovkách bolo „budíkov“ pomaly ako v kabíne ruskej rakety a kontrolku aby si hľadal lupou... Dnes je to naopak a v moderných autách prešpikovaných elektronikou, ktoré by najradšej jazdili samé, milovníci klasiky už ledva nájdu poriadny „budík“. Kontroliek ale desiatky. Modrá, zelené, žlté, oranžové, červené... naše palubovky sa niekedy musia cítiť ako palety insitného maliara. Dnes si posvietime na jednu z výstražných, červených, na kontrolku brzdového systému.