Výsledky vyhľadávania
-
Spoločnosť carVertical navýšila svoje tržby o 83 %, dopyt po ojazdených autách na Slovensku naďalej stúpa
Spoločnosť carVertical, ktorá sa zaoberá údajmi z automobilového priemyslu, vlani zvýšila svoje tržby o 83 % – z 23,3 mil. eur v roku 2022 na 42,7 mil. eur v roku 2023. Tento výrazný nárast je priamym dôsledkom strategického posunu spoločnosti na západoeurópske trhy, vývoja produktov a prilákania nových segmentov používateľov.
-
Ako sa nenechať ošidiť pri kúpe ojazdeného auta: 10 najčastejších podvodov
Výber nového ojazdeného vozidla by mal byť radosťou, ale v súčasnosti je na trhu veľa podvodníkov, ktorí sa budú snažiť znepríjemniť celý proces tým, že sa budú snažiť nalákať bežných vodičov na drahé podvody. V skutočnosti sú podvody na trhu s ojazdenými vozidlami veľmi časté.
-
Na Slovensku vodiči uprednostňujú ojazdené vozidlá značiek Škoda, Volkswagen a Audi
Napriek tomu, že trh s ojazdenými vozidlami zažíva v posledných rokoch turbulencie, aj naďalej rastie. Viac kupujúcich sa objavilo aj na trhu s ojazdenými vozidlami v dôsledku inflácie a rastúcich úrokových sadzieb. Jedným z dôvodov rastu trhu s ojazdenými vozidlami je takisto obmedzená dostupnosť nových vozidiel.
-
Výkonné motory vedú k väčšiemu počtu nehôd, ukázal výskum
Začínajúcim vodičom sa zvyčajne odporúča kúpiť si lacnejšie auto s menej výkonným motorom, aby nadobudli skúsenosti a vyhli sa nehodám. Autá so silnými motormi však majú pokročilejšie brzdové systémy a lepšie jazdné vlastnosti, čo uľahčuje ich riadenie.
-
Autá so stočenými kilometrami môžu byť na Slovensku až o 22 % drahšie, ako je ich skutočná cena
Trh s ojazdenými vozidlami na Slovensku čelí výzvam v oblasti transparentnosti, keďže mnohé vozidlá majú stočené kilometre. Najnovší prieskum spoločnosti carVertical odhalil, že vozidlo so stočenými kilometrami sa môže priemerne predávať až o 21 % drahšie, ako je jeho skutočná hodnota.
-
Prieskum odhalil, že vodiči na Slovensku uprednostňujú ojazdené autá z Nemecka
Mnoho ojazdených automobilov sa dováža z jednej krajiny do druhej, aby sa uspokojil miestny dopyt. Nemecko, Francúzsko, Belgicko a Taliansko patria medzi najväčších vývozcov ojazdených áut v Európe, ktorí zásobujú ojazdenými autami zvyšok kontinentu. Ale ani autá z týchto krajín nie sú vždy bez závad.