Výsledky vyhľadávania
-
Ľudia si na on-line nákupy zvykli. Množstvo objednávok po korone kleslo iba mierne
Obmedzené možnosti nakupovania a bezpečnostné opatrenia počas koronakrízy zmenili nákupné správanie ľudí. V období, kedy boli obchody z bezpečnostných dôvodov uzavreté, sa pre ľudí stali on-line nákupy nutnosť. Mnohí zákazníci počas tohto obdobia objavili ich výhody a internetovým obchodom ostali verní aj po zmiernení bezpe…
-
Prieskum: Zákazníci internetových obchodov robia takmer každý šiesty nákup on-line
Slovenskí zákazníci internetových obchodov nakupujú na webe čoraz častejšie, on-line nákupy považujú za jednoduché a pohodlné. Väčšinu nákupov v slovenských internetových obchodoch pritom robí iba 44 percent najaktívnejších e-shopperov. Podľa tradičného prieskumu DPD E-shopper barometer 2019 sa internetové nákupy stali bežn…
-
Predajcovia jazdeniek rozširujú ponuku aj personálne obsadenie, vlani ľudia využili dni voľna na masívne nákupy
V AAA AUTO si môžu zákazníci vyberať z 5 000 vozidiel v 14 pobočkách
-
Prieskum: Slováci nakupujú na internete impulzívnejšie ako ostatní Európania
Slováci nakupujú v e-shopoch viac impulzívne a pre radosť ako ostatní obyvatelia európskych krajín. Najviac pritom podliehajú emóciám pravidelní zákazníci internetových obchodov. Podľa tradičného prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD, E-shopper barometer, nakupujeme bez hlbšieho zvažovania najmä hračky a módu.
-
Darčeky musíme tento rok nakúpiť skôr
Black Friday (23. novembra) odštartoval tradičný vianočný nákupný ošiaľ. Podľa prieskumu Peldon rose až 54 % zamestnancov cíti v práci silný predvianočný stres. A to nielen z množstva povinností, ale tiež z nakupovania a doručenia darčekov – súkromných i firemných. Napriek tomu si to ľudia často nechávajú až na poslednú chvíľu a tŕpnu, či vianočné prekvapenie stihne kuriér doručiť.
-
Online zákazníci nakupujú z Číny stále viac
Lepšie ceny alebo produkty nedostupné na lokálnom trhu sú dôvody, pre ktoré sa online zákazníci rozhodnú nakúpiť zo zahraničného eshopu. Slováci napríklad uprednostňujú nákupy u českých susedov, celkovo však významne rastie podiel dopravených zásielok z čínskych web stránok. Najmenej nakupujú v zahraničí Nemci, Briti a Poli…