logo autoride automagazin auta vsetko o autach
arrow_upward

Predajcovia jazdeniek rozširujú ponuku aj personálne obsadenie, vlani ľudia využili dni voľna na masívne nákupy


V AAA AUTO si môžu zákazníci vyberať z  5 000 vozidiel v 14 pobočkách

Tohtoročné priaznivé počasie motivuje ľudí k výmene svojich automobilov a bazáre hlásia výrazné navýšenie návštevnosti v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi. Už vlani sa aj napriek predajným obmedzeniam počas sviatkov a menšiemu počtu otvorených dní predalo v sieti AAA AUTO počas Veľkej noci o desiatky vozidiel viac ako v roku 2017. AAA AUTO preto na Veľkonočné sviatky rozširuje svoju ponuku a posilňuje personálne obsadenie pobočiek.

V minulom roku sme aj napriek predajným obmedzeniam a menšiemu počtu otvorených dní v porovnaní s rokom 2017 predali v sieti AAA AUTO za sviatky o desiatky vozidiel viac. V tomto roku čakáme podobný záujem, počasie mu bude podľa predpovedí priať. Zároveň termín tohtoročnej Veľkej noci vyšiel priamo do najsilnejšej sezóny, kedy ľudia po zime najviac vymieňajú svoje vozidlá za lepšie,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva spoločnosti AURES Holdings, ktorá prevádzkuje medzinárodnú sieť autocentier AAA AUTO. „Akékoľvek voľno, kedy neplatí zákaz predaja, ľudia už tradične využívajú práve na pohodový nákup automobilu, pretože sa nemusia stresovať zaobstarávaním si vozidla počas svojej pracovnej doby,“ doplnila Topolová. Zákazníci tiež majú v najsilnejšej sezóne možnosť vyberať si z najpestrejšej ponuky v roku, ktorá aktuálne dosahuje 5 000 preverených áut. „Na vozidlách kontrolujeme 107 parametrov, poskytujeme doživotnú záruku na legálny pôvod a garantujeme kontrolu stavu najazdených kilometrov. Do dôkladnej kontroly vozidiel investujeme milióny eur,“ dopĺňa Topolová.

Najpredávanejšou značkou v sieti AAA AUTO na Slovensku je od začiatku jari tradične Škoda so svojimi modelmi Octavia a Fabia. Tretím najpredávanejším vozidlom sa stal Volkswagen Passat. Najviac áut je v prevedení hatchback (33,6 %), avšak stále viac motoristov preferuje aj kombi (23,9 %) alebo SUV (20 %) kvôli väčšiemu batožinovému priestoru a praktickému využitiu. Väčšina slovenských motoristov si kupuje dieselové pohony (51,7 %). Automat zase preferuje 19,4 % zákazníkov. Klimatizácia je už základnou výbavou pre väčšinu zákazníkov, ale rastie aj počet tých, ktorí už uprednostňujú automatickú klimatizáciu (58 %), ktorá prináša ešte viac komfortu. Najobľúbenejšou farbou je aj v tomto ročnom období strieborná, potom biela a šedá.