Výsledky vyhľadávania
-
ŠKODA AUTO zvládla zložitý fiškálny rok 2021 – prognóza do budúcnosti je spojená s veľkými neistotami
Napriek nedostatku polovodičov a napriek pandémii koronavírusu bolo v roku 2021 zákazníkom na celom svete dodaných 878 200 vozidiel
-
Kuriéri doručili rekordné množstvo vianočných darčekov
Prebiehajúca pandémia koronavírusu, lockdown a zatvorené obchody, ale aj meniace sa nákupné zvyklosti ľudí spôsobili, že darčeky pre svojich blízkych pred sviatkami nakupovalo na internete rekordné množstvo ľudí. Spoločnosť DPD sa na sezónu pripravila v predstihu. Vďaka posilnenej kapacite a investíciám do prepravnej siete koncoročný nápor bez problémov zvládla.
-
ŠKODA AUTO dodala v roku 2021 zákazníkom na celom svete napriek pandémii koronavírusu a nedostatku polovodičov 878 200 vozidiel
Spoločnosť ŠKODA AUTO dodala v roku 2021 zákazníkom na celom svete napriek pandémii koronavírusu a nedostatku polovodičov celkovo 878 200 vozidiel. S takmer 45 000 dodanými vozidlami na trh úspešne vstúpil plne elektrický model ENYAQ iV. Vďaka novému modelu KUSHAQ rástla ŠKODA AUTO výrazne aj v Indii. Automobilka očakáva, že situácia týkajúca sa dodávok polovodičov sa bude v druhom polroku tohto roku postupne zlepšovať. Očakávané pozitívne impulzy by českej automobilke mali priniesť aj modelové novinky, a to hlavne ENYAQ COUPÉ iV alebo modernizovaná verzia modelu KAROQ.
-
Čaro internetových obchodov objavili aj starší zákazníci. Ako nakupujú na webe seniori?
Oblasť elektronického obchodu sa za posledné roky dynamicky vyvíja a pandémia koronavírusu, ktorá vypukla začiatkom minulého roka tento rast ešte zrýchlila. Zvýšil sa nielen počet zákazníkov, ale aj množstvo nákupov, ktoré ľudia na internete robia. Počas pandémie čaro internetového nakupovania objavili aj starší zákazníci nad 55 rokov. Pri nákupoch sa ale správajú inak, ako mladší zákazníci. Podľa pravidelného prieskumu spoločnosti kuriérskej spoločnosti DPD, e-shopper barometer, majú k nákupom tradičnejší prístup a ich správanie je menej impulzívne.
-
Silný prvý polrok: ŠKODA AUTO výrazne zvýšila prevádzkový výsledok a tržby
Napriek pretrvávajúcim ťažkostiam spôsobeným celosvetovou pandémiou koronavírusu a nedostatkom polovodičov sa spoločnosti ŠKODA AUTO v porovnaní s minulým rokom podarilo za prvých šesť mesiacov zvýšiť dodávky vozidiel zákazníkom zhruba o pätinu. Mimoriadne silný nárast dodávok vozidiel zaznamenala automobilka v Rusku (+54,3 %), Indii (+31,2 %), východnej Európe (+35,0 %) a západnej Európe (+30,9 %). V prvom polroku 2021 spoločnosť zvýšila svoje tržby v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o 35,2 % na 10,199 miliardy eur, prevádzkový výsledok vzrástol o 327,2 % na 974 miliónov eur a prekonal tak aj hodnotu z roku 2019 pred pandémiou. Rentabilita tržieb dosiahla v prvom polroku hodnotu 9,6 % a je tak na veľmi vysokej úrovni.
-
AAA AUTO zahájilo predaj vozidiel on-line, posilňuje hygienické opatrenia a dezinfekciu
S nástupom druhej vlny koronavírusu a sprísnením vládnych opatrení sa sieť autocentier AAA AUTO rozhodla posilniť už zabehnutý on-line predaj vozidiel. Zákazníci si môžu prostredníctvom webových stránok vybrať alebo kúpiť automobil, ktorý im spoločnosť bezplatne doručí do miesta bydliska alebo na iné vybrané miesto. V sieti…