Výsledky vyhľadávania
-
Hyundai ukazuje, ako môže inovatívna technológia V2G podporiť udržateľnú budúcnosť.
Podľa nedávneho hodnotenia Európskej environmentálnej agentúry bude do roku 2050 až 80 percent áut v EÚ plne elektrických. Zatiaľ čo prechod na obnoviteľnú energiu je určite pozitívny pre životné prostredie, táto mohutná transformácia so sebou prináša aj viacero výziev pre spotrebiteľov, spoločnosť a stabilitu miestnych elektrických sietí.
-
Inovácie zvyšujú bezpečnosť a hospodárnosť
Spoločnosť STILL GmbH uviedla už v roku 2016 s vozíkom iGo neo ako prvý výrobca na trh technológiu, ktorá robí zo sériovo vyrábaných intralogistických vozíkov samostatne pracujúcich asistentov svojej obsluhy. Technológia umožňuje dokonalú súhru medzi človekom a strojom. Teraz prináša dodávateľ intralogistických riešení z Hamburgu rad ďalších inovácií pre vozík pre horizontálne vychystávanie OPX iGo neo, ktoré znamenajú ešte väčšiu autonómiu, a s tým spojenú vyššiu bezpečnosť a hospodárnosť v sklade.
-
Automobilový svet sa rýchlo mení. Motorom rastu firiem sú dáta a inovácie
Produktové a digitálne inovácie pomáhajú predajcom automobilov zvyšovať tržby. Napríklad autobazáre môžu na základe analýzy dát presúvať vozidlá medzi pobočkami tak, aby boli k dispozícii na mieste s najvyšším dopytom. Inteligentné aplikácie tiež pomáhajú určiť najvýhodnejšiu výkupnú cenu ojazdených automobilov. To sú niekt…
-
Mototechna zvýšila predaj áut o tretinu, vsádza na inovácie a širší záber podnikania
Za posledný rok vznikla okrem inovačného laboratória AuresLab aj značka pre predaj investičných vozidiel MototechnaClassic či autopožičovňaMototechnaDrive
-
Slogany automobiliek: Poznáš slogan svojej obľúbenej automobilky?
Každá automobilka má svoj vlastný slogan, ktorý má prezentovať zameranie, pôvod, inovácie či perspektívu danej automobilovej značky. Nie každá automobilka však používa len jeden slogan, niektoré ich majú dva či tri, no a iné zas nespočetne veľa, pričom každý tento slogan prezentujú v inej krajine a na inom trhu, pre ktorý svoje vozidlá dodávajú.
-
Budúcnosťou predaja ojazdených áut sú inovácie v oblasti IT a internetu
Na slovenskom trhu dosiahli autobazáre vysokú hustotu pokrytia, a preto je veľmi zložité nachádzať nové metódy pre ďalší rast predajov. Množstvo malých predajcov, ktorí nemajú prostriedky na investície do rozvoja, z trhu postupne odchádza. Veľkí predajcovia ojazdených automobilov vidia budúcnosť trhu v investíciách do inová…