Výsledky vyhľadávania

  • Rozbité čelní sklo automobilu

    Zranení je viac, než si myslíme. Policajné štatistiky zďaleka nezachytávajú všetko

    Vážne zranenia pri dopravných nehodách sú v Európe omnoho častejšie, než by sa mohlo zdať podľa oficiálnych štatistík. Mnohé prípady sa totiž nikdy nedostanú do databáz polície, čo skresľuje predstavu o skutočnom rozsahu problému.

  • Bratislava - pobočka

    AAA AUTO zverejňuje nové štatistiky o sekundárnom trhu s ojazdenými vozidlami

    Analytici spoločnosti AURES Holdings prichádzajú s novými údajmi mapujúcimi situáciu na celom slovenskom sekundárnom trhu. Prevádzkovateľa najväčšej stredoeurópskej siete predajní ojazdených a zánovných vozidiel AAA AUTO a Mototechna začal poskytovať presné údaje o skutočne predaných vozidlách za kalendárny mesiac, pričom v januári sa predalo 37 418 automobilov s priemernou cenou 12 319 eur.

  • Pobočka AAA Auto

    Nezastaviteľný rast predajov jazdených vozidiel v „Áčkach“ v histórii

    Spoločnosť AURES Holdings zaznamenala v januári tohto roka rekordný predaj jazdených vozidiel. V tomto mesiaci predali viac ako 8 000 kuriozít, čo predstavuje historicky najvyššie číslo. V porovnaní s januárom minulého roka, keď predali 7 951 vozidiel, si zákazníci tento rok odviezli až 8 363 áut.

  • Automobil

    Boom na sekundárnom trhu: Predaje AURES vzrástli o 8,5 %

    Spoločnosť AURES Holdings, známa prevádzkovateľom sietí AAA AUTO a Mototechna, dosiahla v minulom roku rekordný počet predajov ojazdených a zánovných vozidiel pre firmy a podnikateľov. V segmente B2B sa predaje medziročne zvýšili o 8,5 %. Celkovo AURES predal takmer 109 000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 11 % v porovnaní s rokom 2023.

  • AAA Auto

    AURES Holdings ocenený za zvyšovanie spokojnosti zákazníkov

    AURES Holdings, prevádzkovateľ sietí autocentier AAA AUTO a Mototechna, získal ocenenie od InsightSofa za svoju prácu v oblasti zvyšovania spokojnosti zákazníkov. Spoločnosť je jediná v strednej Európe, ktorá využíva ukazovateľ Net Promoter Score (NPS) na meranie zákazníckej spokojnosti.