Výsledky vyhľadávania
-
Ako predĺžiť životnosť výfukového systému: Tipy, ktoré ocení každý vodič
ZaujímavostiSponzorovanéVýfukový systém patrí medzi najviac namáhané časti vozidla. Denne čelí extrémnym teplotám, vlhkosti, v zime posypovej soli a mechanickému opotrebovaniu.
-
Zranení je viac, než si myslíme. Policajné štatistiky zďaleka nezachytávajú všetko
Vážne zranenia pri dopravných nehodách sú v Európe omnoho častejšie, než by sa mohlo zdať podľa oficiálnych štatistík. Mnohé prípady sa totiž nikdy nedostanú do databáz polície, čo skresľuje predstavu o skutočnom rozsahu problému.
-
AAA AUTO zverejňuje nové štatistiky o sekundárnom trhu s ojazdenými vozidlami
Analytici spoločnosti AURES Holdings prichádzajú s novými údajmi mapujúcimi situáciu na celom slovenskom sekundárnom trhu. Prevádzkovateľa najväčšej stredoeurópskej siete predajní ojazdených a zánovných vozidiel AAA AUTO a Mototechna začal poskytovať presné údaje o skutočne predaných vozidlách za kalendárny mesiac, pričom v januári sa predalo 37 418 automobilov s priemernou cenou 12 319 eur.
-
Nezastaviteľný rast predajov jazdených vozidiel v „Áčkach“ v histórii
Spoločnosť AURES Holdings zaznamenala v januári tohto roka rekordný predaj jazdených vozidiel. V tomto mesiaci predali viac ako 8 000 kuriozít, čo predstavuje historicky najvyššie číslo. V porovnaní s januárom minulého roka, keď predali 7 951 vozidiel, si zákazníci tento rok odviezli až 8 363 áut.
-
Boom na sekundárnom trhu: Predaje AURES vzrástli o 8,5 %
Spoločnosť AURES Holdings, známa prevádzkovateľom sietí AAA AUTO a Mototechna, dosiahla v minulom roku rekordný počet predajov ojazdených a zánovných vozidiel pre firmy a podnikateľov. V segmente B2B sa predaje medziročne zvýšili o 8,5 %. Celkovo AURES predal takmer 109 000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 11 % v porovnaní s rokom 2023.
-
AURES Holdings ocenený za zvyšovanie spokojnosti zákazníkov
AURES Holdings, prevádzkovateľ sietí autocentier AAA AUTO a Mototechna, získal ocenenie od InsightSofa za svoju prácu v oblasti zvyšovania spokojnosti zákazníkov. Spoločnosť je jediná v strednej Európe, ktorá využíva ukazovateľ Net Promoter Score (NPS) na meranie zákazníckej spokojnosti.