Výsledky vyhľadávania
-
Hyundai IONIQ 5 dostane väčšiu batériu a digitálne spätné zrkadlá
Vynovený IONIQ 5 dostane vylepšený nový akumulátor s kapacitou 77,4 kWh
-
Hyundai predstavuje nový model BAYON, štýlové a uhladené crossover SUV
Automobilka Hyundai Motor predstavila model BAYON, úplne nový SUV crossover vytvorený špeciálne pre Európu. Ako SUV segmentu B je model BAYON najmodernejším a najmenším členom rozširujúcej sa rodiny SUV automobilky Hyundai.
-
Hyundai predstavuje nový model TUCSON vo verzii N Line
V krátkom slede po predstavení nového modelu TUCSON, pripravila automobilka Hyundai Motor pre svoj najpredávanejší model v Európe aj športovú verziu N Line. Nový model TUCSON N Line spája dynamický dizajn, komfort a pokročilé možnosti konektivity modelu TUCSON so štýlom a postojom verzie N Line inšpirovanej motoršportom.
-
Nová generácia Hyundai i10 sa na Slovensku predáva od 8 890 €.
Slovenský importér značky Hyundai zverejnil cenník novej generácie svojho najmenšieho modelu i10. Cena pri zarátaní akciového bonusu začína na sume 8 890 € s DPH.Automobilka Hyundai avizuje v roku 2020 veľkú produktovú ofenzívu. V priebehu roka predstaví nové generácie alebo modernizované verzie takmer kompletného portfólia…
-
Hyundai jednotkou u súkromných osôb, medziročne rastie o 15%
Po deviatich mesiacoch roka 2019 si automobilka Hyundai upevnila pozíciu najpredávanejšej značky vozidiel u súkromných zákazníkov na Slovensku. Jednotkou u súkromnej klientely sa stala vďaka 3 593 registrovaným vozidlám a trhovým podielom vyše 13,5%. Podľa údajov Zväzu automobilového priemyslu SR (ZAP) si k zákazníkom našlo v prvých deviatich mesiacoch tohto roka cestu spolu 6 665 kusov nových vozidiel Hyundai (M1 + N1), čo je o 15% viac ako v rovnakom období minulého roka. Vďaka tomu sa stal Hyundai 3. najpredávanejšou značkou vozidiel na Slovensku s trhovým podielom 8,1%. V kategórii osobných vozidiel M1 patrí Hyundaiu 2. miesto a so 6 653 predanými autami ovláda 8,7% trhu.
-
Hyundai v kampani na Santa Fe oslovuje všetkých „nedokonalých“ rodičov.
Hyundai Slovensko v novembri spustil reklamnú kampaň, ktorou uvádza na trh novú generáciu modelu Santa Fe. Okrem prezentácie vozidla ako priestranného a bezpečného SUV pre rodinu nechýba v komunikácii ani spoločenský rozmer, ktorý cieli v prvom rade na rodičov. Hyundai chce kampaňou poukázať na to, že hoci sa dnes ľudia na …