Logo Autoride.sk

Hyundai v kampani na Santa Fe oslovuje všetkých „nedokonalých“ rodičov.

Tlačová správa
Publikoval Denis -

Hyundai Slovensko v novembri spustil reklamnú kampaň, ktorou uvádza na trh novú generáciu modelu Santa Fe. Okrem prezentácie vozidla ako priestranného a bezpečného SUV pre rodinu nechýba v komunikácii ani spoločenský rozmer, ktorý cieli v prvom rade na rodičov. Hyundai chce kampaňou poukázať na to, že hoci sa dnes ľudia na sociálnych sieťach prezentujú fotografiami a videami, ktoré idealizujú skutočnosť, je úplne v poriadku, ak priznajú, že občas sú ako rodičia nedokonalí a teda ľudskí.

Mohli sme uvedenie nového Santa Fe na slovenský trh postaviť na tom, že ukážeme, aké je nové Santa Fe priestranné, komfortné a bezpečné SUV. Teda tak, ako sa to bežne v reklamách deje. Rozhodli sme sa však, že vozidlo bude len súčasťou príbehov, ktoré sú všetkým rodičom dobre známe. Pretože auto nie je stredobodom nášho vesmíru. Tým je pre mnohých rodina. A nové Santa Fe je skvelé rodinné auto, ktoré prináša množstvo praktických bezpečnostných prvkov, čím aspoň čiastočne kompenzuje prirodzenú a úplne normálnu rodičovskú „nedokonalosť“,“ hovorí o kampani Marek Kopča, manažér marketingu a PR Hyundai Slovensko.

Kľúčovým formátom reklamnej kampane „Nedokonalý rodič“ je online video. V prvej časti sa objavujú zábery šťastných ľudí, ktoré predstavujú zidealizovaný pohľad na rodinné raňajky, odchody do školy, uspávanie dieťaťa a návraty z práce. Náhla zmena v tonalite spotu však ukazuje život taký, aký je v skutočnosti. Že dieťa superzdravé raňajky odmietne alebo pri uspávaní synčeka zrazu unaveným rodičom hlasno zazvoní mobilný telefón. Bežný život rodín sa od toho ideálneho, virtuálneho značne odlišuje. A preto zaneprázdnení a unavení rodičia, ktorí pri vystupovaní z auta zabudnú dieťa na zadných sedadlách, sú varovaní výstražným trúbením nového Santa Fe. Celé video si môžete pozrieť tu.

Hyundai podstatnú časť kampane rozvíja práve na sociálnych sieťach, ktoré sú plné dokonalých vyobrazení rodinného života. V spolupráci s influencermi, ku ktorým patria napr. tanečník a choreograf Laci Strike s manželkou Anči, vyzýva ľudí, aby zverejňovali na Instagrame a Facebooku fotografie s hashtagom #NedokonalyRodic, ktoré ukazujú bežnú, nezidealizovanú realitu náročného rodičovského života.

Súčasťou kampane „Nedokonalý rodič“ je aj špeciálna webová stránka www.nedokonalyrodic.sk, kde návštevníci nájdu informácie o bezpečnostných systémoch nového Santa Fe, priznanie svojej rodičovej nedokonalosti spolupracujúcich influencerov a informácie, ako možno vyhrať nové Santa Fe s plnou nádržou na celý týždeň.

Diskusia: Hyundai v kampani na Santa Fe oslovuje všetkých „nedokonalých“ rodičov.
G