Výsledky vyhľadávania
-
DPD Slovakia dosiahlo rekordné objemy zásielok v 2024
Spoločnosť DPD Slovakia oznámila, že má za sebou rekordný rok, keď prepravila takmer 20 miliónov balíkov v roku 2024. Toto dosiahnutie predstavuje výrazný nárast, najmä v prípade zásielok smerujúcich na odberné miesta a do samoobslužných boxov.
-
Kuriérska spoločnosť DPD upozorňuje na podvody, ktoré sa objavujú na internetových bazároch
Spoločnosť DPD upozorňuje ľudí na podvody, ktoré sa začali objavovať, najmä na internetových bazároch. Podvodníci sa pod zámienkou kúpy tovaru snažia vylákať z ľudí informácie o platobných kartách. Zneužívajú pri tom meno a vizuál DPD. Kuriérska spoločnosť vyzýva ľudí na zvýšenú opatrnosť.
-
Kuriéri doručili rekordné množstvo vianočných darčekov
Prebiehajúca pandémia koronavírusu, lockdown a zatvorené obchody, ale aj meniace sa nákupné zvyklosti ľudí spôsobili, že darčeky pre svojich blízkych pred sviatkami nakupovalo na internete rekordné množstvo ľudí. Spoločnosť DPD sa na sezónu pripravila v predstihu. Vďaka posilnenej kapacite a investíciám do prepravnej siete koncoročný nápor bez problémov zvládla.
-
Kuriéri očakávajú silnú sezónu. Nákup darčekov nenechávajte na poslednú chvíľu
Vianočná nákupná horúčka odštartovala a na stránkach internetových obchodov sa začína objavovať sezónna ponuka darčekov. Množstvo nákupov, ktoré zákazníci na e-shopoch urobia v tomto období výrazne rastie. Počet objednávok bude kulminovať okolo 26. novembra a už neklesne až do Vianoc. Kuriérska spoločnosť DPD odporúča nenechávať si nákupy na poslednú chvíľu, množstvo zákazníkov internetových obchodov sa za posledné obdobie výrazne zvýšilo a darčeky on-line tak bude nakupovať rekordné množstvo ľudí.
-
Čaro internetových obchodov objavili aj starší zákazníci. Ako nakupujú na webe seniori?
Oblasť elektronického obchodu sa za posledné roky dynamicky vyvíja a pandémia koronavírusu, ktorá vypukla začiatkom minulého roka tento rast ešte zrýchlila. Zvýšil sa nielen počet zákazníkov, ale aj množstvo nákupov, ktoré ľudia na internete robia. Počas pandémie čaro internetového nakupovania objavili aj starší zákazníci nad 55 rokov. Pri nákupoch sa ale správajú inak, ako mladší zákazníci. Podľa pravidelného prieskumu spoločnosti kuriérskej spoločnosti DPD, e-shopper barometer, majú k nákupom tradičnejší prístup a ich správanie je menej impulzívne.
-
DPD zjednodušila doručovanie zásielok. Zákazníkom stačí PIN kód
Kuriérska spoločnosť DPD zaviedla rýchlejší a bezpečnejší spôsob preberania zásielok od kuriéra. Zákazníkom stačí pri doručení balíka nadiktovať kuriérovi PIN kód, ktorý dostali vopred mailom alebo v SMS správe avizujúcej doručenie zásielky. Už nie je potrebné, aby sa preukázali dokladom totožnosti a nemusia ani podpisovať …