Výsledky vyhľadávania

  • Škoda Octavia IV

    Výber auta je pre deti hlavne o farbe. Chlapci chcú červené, dievčatá ružové

    Najpredávanejšími rodinnými modelmi sú kombi – najčastejšie si z AAA AUTO odvážajú domov Škodu Octaviu alebo Volkswagen Passat

  • Kytica červených ruží na mokrom aute

    Ženy preferujú SUV, muži výkon: analýza predaja automobilov v AAA AUTO

    Na Valentína, sviatok zamilovaných, sa pozrime na preferencie mužov a žien pri výbere automobilov. Mladšie a bezdetné ženy uprednostňujú menšie hatchbacky, zatiaľ čo matky si vyberajú praktické mestské crossovery, ktoré spĺňajú ich aktuálne aj budúce potreby.

  • Nitra - branch

    Slovenský import ojazdených vozidiel zaznamenal v januári pokles

    Január 2025 sa stal najslabším mesiacom za posledné roky, pokiaľ ide o dovoz ojazdených vozidiel na Slovensko. V uplynulom mesiaci si Slováci individuálne doviezli 4 467 osobných áut, pričom väčšina z nich bola ojazdená.

  • Bratislava - pobočka

    AAA AUTO zverejňuje nové štatistiky o sekundárnom trhu s ojazdenými vozidlami

    Analytici spoločnosti AURES Holdings prichádzajú s novými údajmi mapujúcimi situáciu na celom slovenskom sekundárnom trhu. Prevádzkovateľa najväčšej stredoeurópskej siete predajní ojazdených a zánovných vozidiel AAA AUTO a Mototechna začal poskytovať presné údaje o skutočne predaných vozidlách za kalendárny mesiac, pričom v januári sa predalo 37 418 automobilov s priemernou cenou 12 319 eur.

  • Automobil

    Boom na sekundárnom trhu: Predaje AURES vzrástli o 8,5 %

    Spoločnosť AURES Holdings, známa prevádzkovateľom sietí AAA AUTO a Mototechna, dosiahla v minulom roku rekordný počet predajov ojazdených a zánovných vozidiel pre firmy a podnikateľov. V segmente B2B sa predaje medziročne zvýšili o 8,5 %. Celkovo AURES predal takmer 109 000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 11 % v porovnaní s rokom 2023.

  • AAA Auto

    AURES Holdings ocenený za zvyšovanie spokojnosti zákazníkov

    AURES Holdings, prevádzkovateľ sietí autocentier AAA AUTO a Mototechna, získal ocenenie od InsightSofa za svoju prácu v oblasti zvyšovania spokojnosti zákazníkov. Spoločnosť je jediná v strednej Európe, ktorá využíva ukazovateľ Net Promoter Score (NPS) na meranie zákazníckej spokojnosti.