Výsledky vyhľadávania
-
Ženy preferujú SUV, muži výkon: analýza predaja automobilov v AAA AUTO
Na Valentína, sviatok zamilovaných, sa pozrime na preferencie mužov a žien pri výbere automobilov. Mladšie a bezdetné ženy uprednostňujú menšie hatchbacky, zatiaľ čo matky si vyberajú praktické mestské crossovery, ktoré spĺňajú ich aktuálne aj budúce potreby.
-
Slováci uprednostňujú sivé autá a nemajú veľký záujem o svetlé farby, ukázala štúdia
Vodiči majú rôzne farebné preferencie, pokiaľ ide o autá, pričom tieto preferencie sú často ovplyvnené osobným vkusom a spoločenskými faktormi.
-
Maminky chcú hlavne veľké „benzíňáky“, štvrtina z nich si volí automatickú prevodovku
Najobľúbenejšími modelmi v sieti autocentier AAA AUTO sú Škoda Octavia, Škoda Fabia, Volkswagen Golf a Volkswagen Passat
-
Slováci farebnejšie autá nevyhľadávajú, napriek tomu sa u žien aj u mužov preferencie farieb v priebehu života menia
Obľuba červenej farby u žien s rastúcim vekom naberá na sile, čierne vozidlá naopak staršie ženy takmer nevyhľadávajú. Aj u mužov s postupom veku záujem o čiernu farbu klesá.
-
Ženy už netúžia po malých autách, polovica uprednostňuje veľký batožinový priestor
Takmer štvrtina žien si kupuje zánovné vozidlá. Obľúbenosť malých kompaktných áut u nich klesá, naopak rapídne rastie záujem o SUV a vozidlá s automatom. Pri doplnkovej výbave sú však stále skromnejšie ako muži.
-
Covid mení preferencie zákazníkov, rastú predaje benzínových SUV a naftových sedanov
Pandémia už rok hýbe celosvetovým dianím. Automobilové trhy pripravila o rast, ale zároveň ovplyvňuje aj správanie sa zákazníkov. Tí tak začali viac premýšľať o tom, aký typ auta a najmä aká jeho pohonná jednotka sú pre nich a ich využitie ideálne. Už dlhšie rastie podiel benzínových motorizácií a stúpajú aj predaje áut s hybridnými alebo plne elektrickými motormi. Vyplynulo to z kontinuálnej analýzy predajov vozidiel spoločnosti AAA AUTO.