Výsledky vyhľadávania

  • Kytica červených ruží na mokrom aute

    Ženy preferujú SUV, muži výkon: analýza predaja automobilov v AAA AUTO

    Na Valentína, sviatok zamilovaných, sa pozrime na preferencie mužov a žien pri výbere automobilov. Mladšie a bezdetné ženy uprednostňujú menšie hatchbacky, zatiaľ čo matky si vyberajú praktické mestské crossovery, ktoré spĺňajú ich aktuálne aj budúce potreby.

  • Zastúpenie farieb podl'a roku výroby vozidla na Slovensku

    Slováci uprednostňujú sivé autá a nemajú veľký záujem o svetlé farby, ukázala štúdia

    Vodiči majú rôzne farebné preferencie, pokiaľ ide o autá, pričom tieto preferencie sú často ovplyvnené osobným vkusom a spoločenskými faktormi.

  • AAA Auto MDŽ

    Maminky chcú hlavne veľké „benzíňáky“, štvrtina z nich si volí automatickú prevodovku

    Najobľúbenejšími modelmi v sieti autocentier AAA AUTO sú Škoda Octavia, Škoda Fabia, Volkswagen Golf a Volkswagen Passat

  • Foto_AAA

    Slováci farebnejšie autá nevyhľadávajú, napriek tomu sa u žien aj u mužov preferencie farieb v priebehu života menia

    Obľuba červenej farby u žien s rastúcim vekom naberá na sile, čierne vozidlá naopak staršie ženy takmer nevyhľadávajú. Aj u mužov s postupom veku záujem o čiernu farbu klesá.

  • Karolína Topolová

    Ženy už netúžia po malých autách, polovica uprednostňuje veľký batožinový priestor

    Takmer štvrtina žien si kupuje zánovné vozidlá. Obľúbenosť malých kompaktných áut u nich klesá, naopak rapídne rastie záujem o SUV a vozidlá s automatom. Pri doplnkovej výbave sú však stále skromnejšie ako muži.

  • BMW foto

    Covid mení preferencie zákazníkov, rastú predaje benzínových SUV a naftových sedanov

    Pandémia už rok hýbe celosvetovým dianím. Automobilové trhy pripravila o rast, ale zároveň ovplyvňuje aj správanie sa zákazníkov. Tí tak začali viac premýšľať o tom, aký typ auta a najmä aká jeho pohonná jednotka sú pre nich a ich využitie ideálne. Už dlhšie rastie podiel benzínových motorizácií a stúpajú aj predaje áut s hybridnými alebo plne elektrickými motormi. Vyplynulo to z kontinuálnej analýzy predajov vozidiel spoločnosti AAA AUTO.