Výsledky vyhľadávania
-
Prieskum odhalil, že ojazdené vozidlo sa na Slovensku predá zvyčajne počas 5 až 15 dní
Na inzertných portáloch na Slovensku sa každý deň objavia tisíce ojazdených áut, od menších hatchbackov až po luxusné SUV. Dokonca aj tie modely, ktoré nie sú zrovna bežné, si nakoniec nájdu nového majiteľa. Priemerný čas, ktorý je potrebný na predaj vozidla, sa však líši. Niektoré autá sú totiž skrátka obľúbenejšie ako iné.
-
Prvý mesiac po znovuotvorení pobočiek AAA AUTO v znamení rekordných predajov
V autocentrách AAA AUTO na Slovensku po otvorení pobočiek zaznamenali vysoký nárast dopytu po ojazdených vozidlách
-
Spoločnosť AURES Holdings predala online takmer 11 000 áut, najpopulárnejšia je Škoda Octavia
Skupina AURES Holdings od vlaňajšieho marca až do dnešného dňa predala online vo svojej sieti autocentier AAA AUTO a Mototechna už takmer 11 000 vozidiel. Online predajom sa darí aj vďaka inováciám jej inovačného laboratória AuresLab. Na Slovensku aj v Českej republike medzi najpredávanejšími automobilmi jednoznačne vedie Škoda Octavia s benzínovým motorom. V Českej republike s karosériou kombi, na slovenskom trhu je najobľúbenejší liftback. Naštartovanie online predaja vozidiel je v trojročnej histórii AuresLabu zatiaľ najviditeľnejším, aj keď pôvodne nečakaným úspechom, ktorý chce skupina využiť aj pre svoju ďalšiu expanziu na nové trhy.
-
Sieť AAA AUTO pokračuje s predajom vozidiel mimo svojich prevádzok, nasadila naň všetkých predajcov
Po uzavretí predajných priestorov na pobočkách pre opatrenia vlády proti šíreniu koronavírusu sieť AAA AUTO previedla všetky svoje kapacity na zabezpečenie predaja vozidiel online a cez call centrum. Automobily budú následne zákazníkom bezplatne doručené až do ich bydliska alebo mimo pobočku. Sieť AAA AUTO už skôr zaviedla …
-
Mototechna už v tomto mesiaci vyrovnala vlaňajšie celoročné predaje
V tomto roku plánuje predať až 12 000 zánovných áut
-
Počet podnetov podaných zákazníckemu ombudsmanovi AAA AUTO sa vlani znížil
Na zákazníckeho ombudsmana AAA AUTO Alexandra Štefucu sa za posledný rok obrátilo o 10 % ľudí menej ako v tom predchádzajúcom. Úlohou známeho motoristického odborníka je hľadať pre zákazníkov uspokojivé riešenia ich žiadostí.Zákazníci sa na ombudsmana obracali napríklad kvôli žiadostiam o kontakt, dokumentom a administratív…