AUTORIDE

Mototechna už v tomto mesiaci vyrovnala vlaňajšie celoročné predaje

Autá na pobočke
Novinky
Tlačová správa
Publikoval Denis  

V tomto roku plánuje predať až 12 000 zánovných áut

Už viac ako dva mesiace pred koncom roka sa podarilo značke Mototechna, ktorá sa orientuje na predaj zánovných áut na Slovensku a v Českej republike, s číslom 9 185 áut predbehnúť predaje za celý minulý rok. Do konca decembra plánuje Mototechna atakovať hranicu 12 000 áut, ktorá by znamenala medziročný nárast až o 30 %. Značka Mototechna patrí do skupiny AURES Holdings, ktorej súčasťou je aj sieť autocentier AAA AUTO.

V priebehu tohto roka každý mesiac predávame v priemerne o 355 zánovných vozidiel viac ako vlani, preto verím, že v ďalších dvoch mesiacoch cieľ 12 000 áut naplníme. K tomuto výsledku máme už veľmi dobre našliapnuté, po dorovnaní minuloročných výsledkov na 9 185 áut, sme v tomto mesiaci predali aj ďalších 721 zánovných vozidiel. V súčasnosti sme tak na čísle 9 906. Ďalší priestor k rastu vidím v zavádzaní inovácií v oblasti predaja, služieb a nových projektov, ktoré pre nás vyvíja inovačné laboratórium AuresLab a v Mototechne ich testujeme. Verím, že tento prístup nám pomôže v roku 2019 dosiahnuť rast minimálne rovnaký ako v tomto roku, a v prípade pokračujúcich priaznivých ekonomických podmienok predaje ešte zvýšiť,“ hovorí Petr Vaněček, prevádzkový riaditeľ Mototechny, ktorá patrí do skupiny AURES Holdings. V porovnaní s rokom 2013 plánuje Mototechna na Slovensku a v Českej republike v tomto roku predať až o 160 % zánovných vozidiel viac.

Najpredávanejším modelom zánovných áut v Mototechne na Slovensku je Kia Ceed, ktorú nasleduje Škoda Fabia a Škoda Rapid. Oproti minulému roku tak prišlo k zmene na prvej pozícii, kedy tretia Kia Ceed vystriedala Škodu Fabia. Zároveň sa do prvej desiatky najpredávanejších modelov dostalo viac SUV-čiek. Tomu zodpovedá aj pokles záujmu o najpopulárnejšie hatchbacky v prospech SUV, ktoré sú druhým najobľúbenejším typom karosérie. Pomer v poradí tretích kombíkov sa nezmenil. V prípade zánovných áut motoristi stále najviac preferujú manuálnu prevodovku (87 %) a benzínové motory (78 %). Záujem o vozidlá na naftový pohon je až tri a pol krát menší.