Výsledky vyhľadávania

  • Hyundai przedstawia INSTEROID: elektromobil inspirowany grami wideo

    Hyundai predstavuje INSTEROID: elektromobil inšpirovaný videohrami

    Hyundai opäť posúva hranice automobilového dizajnu novým konceptom s názvom INSTEROID. Tento model je odvážnou kombináciou moderných technológií a zábavy, pričom čerpá inšpiráciu z digitálneho sveta pretekárskych hier.

  • Autobazár

    Auto na dovolenku: „Kombíky“ si kupuje takmer tretina ľudí

    Už pred prázdninami tradične rastie záujem o väčšie rodinné vozidlá. Kombi, SUV alebo MPV si teraz kupuje 61 % zákazníkov AAA AUTO. Kombi v júni dokonca predbehli v predajoch doposiaľ najpredávanejšie hatchbacky.

  • Prvé skice modelu Škoda Enyaq RS Race

    Prvé skice modelu Škoda Enyaq RS Race: koncepčná štúdia kombinujúca DNA motoristického športu a udržateľnosť

    S novou koncepčnou štúdiou Enyaq RS Race hľadá Škoda Auto nové možnosti udržateľnosti v motoristickom športe a zároveň ďalej zvyšuje emocionálnu príťažlivosť značky. Enyaq RS Race posúvajúci motoristickú DNA značky Škoda na vyššiu úroveň, sa vyznačuje agresívnym dizajnom, ktorý je zvýraznený masívnym zadným krídlom.

  • CarVertical

    Kontroly histórie vozidiel na Slovensku ukazujú, že kupujúci majú väčší záujem o kombi ako o hatchbacky a sedany

    Jednotlivé typy karosérií odrážajú rôzne potreby. Niektorí vodiči uprednostňujú malé hatchbacky, zatiaľ čo iní siahajú po priestrannejších voľbách, ako sú kombi alebo SUV.

  • Škoda

    Slováci si čoraz častejšie kupujú jazdené „kombíky“ na úver

    Presne 50 % vozidiel typu kombi kúpených u najväčšieho slovenského predajcu ojazdených automobilov AAA AUTO sa predáva na úver. Celkový dopyt po rodinných autách tvorí 54 %.

  • Monika Bagárová

    Ženy strácajú záujem o hatchbacky a vyhľadávajú skôr priestranné autá typu kombi alebo SUV

    V roku 2016 si hatchbacky kupovala takmer polovica žien, dnes už len viac ako tretina