Výsledky vyhľadávania
-
Hyundai predstavuje INSTEROID: elektromobil inšpirovaný videohrami
Hyundai opäť posúva hranice automobilového dizajnu novým konceptom s názvom INSTEROID. Tento model je odvážnou kombináciou moderných technológií a zábavy, pričom čerpá inšpiráciu z digitálneho sveta pretekárskych hier.
-
Auto na dovolenku: „Kombíky“ si kupuje takmer tretina ľudí
Už pred prázdninami tradične rastie záujem o väčšie rodinné vozidlá. Kombi, SUV alebo MPV si teraz kupuje 61 % zákazníkov AAA AUTO. Kombi v júni dokonca predbehli v predajoch doposiaľ najpredávanejšie hatchbacky.
-
Prvé skice modelu Škoda Enyaq RS Race: koncepčná štúdia kombinujúca DNA motoristického športu a udržateľnosť
S novou koncepčnou štúdiou Enyaq RS Race hľadá Škoda Auto nové možnosti udržateľnosti v motoristickom športe a zároveň ďalej zvyšuje emocionálnu príťažlivosť značky. Enyaq RS Race posúvajúci motoristickú DNA značky Škoda na vyššiu úroveň, sa vyznačuje agresívnym dizajnom, ktorý je zvýraznený masívnym zadným krídlom.
-
Kontroly histórie vozidiel na Slovensku ukazujú, že kupujúci majú väčší záujem o kombi ako o hatchbacky a sedany
Jednotlivé typy karosérií odrážajú rôzne potreby. Niektorí vodiči uprednostňujú malé hatchbacky, zatiaľ čo iní siahajú po priestrannejších voľbách, ako sú kombi alebo SUV.
-
Slováci si čoraz častejšie kupujú jazdené „kombíky“ na úver
Presne 50 % vozidiel typu kombi kúpených u najväčšieho slovenského predajcu ojazdených automobilov AAA AUTO sa predáva na úver. Celkový dopyt po rodinných autách tvorí 54 %.
-
Ženy strácajú záujem o hatchbacky a vyhľadávajú skôr priestranné autá typu kombi alebo SUV
V roku 2016 si hatchbacky kupovala takmer polovica žien, dnes už len viac ako tretina