Výsledky vyhľadávania

  • Hyundai

    Hyundai v Európe naďalej rastie. Predal už takmer 400-tisíc vozidiel.

    Hyundai Motor si po deviatich mesiacoch roka 2022 zabezpečil v Európe 4,8-percentný trhový podiel, čo je o 0,6 percentuálneho bodu viac v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2021.

  • EÚ vlajka

    Brexit: V britských e-shopoch môže prestať nakupovať väčšina Európanov

    Hrozbu brexitu bez dohody sa podarilo oddialiť. Napriek tomu, že Veľká Británia získala čas na schválenie dohody s Európskou úniou do konca januára budúceho roka, situácia ostáva naďalej nejasná. Prípadný brexit bez dohody by výrazne ovplyvnil správanie zákazníkov, ktorí nakupujú v britských e-shopoch. Až 70 percent Európanov by prestalo nakupovať na britských stránkach v prípade, ak by to znamenalo platbu dodatočných ciel, daní či administratívnych poplatkov. Vyplýva to z prieskumu kuriérskej firmy DPD medzi 24-tisíc zákazníkmi v 21 európskych krajinách.

  • Nákup na internete

    Prieskum: Slováci nakupujú na internete impulzívnejšie ako ostatní Európania

    Slováci nakupujú v e-shopoch viac impulzívne a pre radosť ako ostatní obyvatelia európskych krajín. Najviac pritom podliehajú emóciám pravidelní zákazníci internetových obchodov. Podľa tradičného prieskumu kuriérskej spoločnosti DPD, E-shopper barometer, nakupujeme bez hlbšieho zvažovania najmä hračky a módu.