Výsledky vyhľadávania

  • Automatizácia a autonómia v spoločnosti STILL

    Ako spoločnosť STILL predvída a definuje budúcnosť v intralogistike

    Čo je autonómia? V intralogistike je to predovšetkým schopnosť manipulačnej techniky vysporiadať sa s nepredvídateľnými situáciami. Dá sa povedať, že ide o zásadne inú požiadavku ako v klasickej automatizácii, pri ktorej stroje síce vykonávajú činnosti nezávisle, ale v predvídateľných situáciách.

  • INSTER Cross je variantom modelu INSTER s praktickými outdoorovými dizajnovými prvkami

    Hyundai predstavuje INSTER Cross- všestranný mestský elektromobil s dobrodružne ladeným dizajnom

    Spoločnosť Hyundai Motor Company oznámila, že v blízkej budúcnosti uvedie na trh INSTER Cross, atraktívny variant úplne nového modelu INSTER. Tento kompaktný crossover s outdoorovo ladeným dizajnom ponúkne zákazníkom všestrannosť modelu INSTER a zároveň bude pripravený na malé dobrodružstvá v prírode.

  • Jaguar Land Rover

    Spoločnosť JLR potvrdzuje elektrickú budúcnosť Nitry počas osláv 5. výročia závodu

    Spoločnosť JLR včera potvrdila, že jej najmodernejší závod v Nitre na Slovensku bude vyrábať elektrické vozidlá v rámci stratégie spoločnosti Reimagine, ktorá do roku 2030 uvedie na trh deväť nových elektrických vozidiel.

  • Najkrajšie zvuky Slovenska: Nový projekt Škody láka objavovať a približuje budúcnosť značky

    Najkrajšie zvuky Slovenska: Nový projekt Škody láka objavovať a približuje budúcnosť značky

    Značka Škoda ako líder elektromobility na Slovensku predstavuje unikátny projekt Najkrajšie zvuky Slovenska. Ten zosobňuje novú esenciu značky, ktorá kladie dôraz na životné prostredie, prepojenie s prírodou a objavovanie nového.

  • Škoda Auto zahájila v máji 2022 výrobu batériových systémov pre elektrické modely postavené na koncernovej platforme MEB (Modular Electrification Toolkit).

    Škoda Auto zintenzívňuje kroky pre budúcnosť a posilňuje na zahraničných trhoch

    Aj za veľmi zložitej trhovej situácie dodala Škoda Auto v roku 2022 svojim zákazníkom viac ako 730 000 vozidiel. Automobilka urobila mnoho dôležitých krokov pre posilnenie svojej pozície v budúcnosti, a to hlavne rozšírením pôsobnosti na zahraničných trhoch, novým plánom rýchlejšieho uvádzania plne elektrických modelov a celkom novým poňatím dizajnu. Vďaka úspešnej stratégii značka Škoda viac ako zdvojnásobila odbyt v Indii (medziročný nárast o 127,7%) a ďalej sa zameriava na svoju stratégiu internacionalizácie – vstúpi na rastúci vietnamský trh, bude strategicky riadiť veľkoobjemové značky v regióne ASEAN, upevní pozíciu v juhovýchodnej Ázii a rozšíri obchodné aktivity na Blízkom východe. Na domácej pôde sa automobilka ešte viac zameriava na zavádzanie elektrického pohonu: v máji 2022 Škoda Auto zahájila výrobu batériových systémov pre modely na platforme MEB a v tomto roku spustí druhú linku, ktorá zvýši celkovú kapacitu na 1 500 jednotiek denne. Škoda Auto okrem toho zahájila aj ofenzívu v oblasti elektromobility: do elektrifikácie investuje do roku 2027 celkovo 5,6 miliardy eur a do roku 2026 predstaví tri celkom nové plne elektrické vozidlá, pričom ďalšie budú nasledovať. Cieľom je zvýšiť do roku 2030 podiel elektromobilov na dodávkach v Európe na viac ako 70 percent.

  • Hyundai V2G

    Hyundai ukazuje, ako môže inovatívna technológia V2G podporiť udržateľnú budúcnosť.

    Podľa nedávneho hodnotenia Európskej environmentálnej agentúry bude do roku 2050 až 80 percent áut v EÚ plne elektrických. Zatiaľ čo prechod na obnoviteľnú energiu je určite pozitívny pre životné prostredie, táto mohutná transformácia so sebou prináša aj viacero výziev pre spotrebiteľov, spoločnosť a stabilitu miestnych elektrických sietí.