Výsledky vyhľadávania
-
ProfiRacing Cup 2019: dôraz na rozvoj autoservisov i zábava v 670 koňovom Ferrari
ProfiRacing Cup je špeciálnym školiacim projektom pre českých a slovenských automechanikov zo siete ProfiAuto Servis. Na tretí ročník dorazilo viac ako sto účastníkov z 90 českých a slovenských servisov. Stretnutie sa konalo na pretekárskej trati najmodernejšieho autodrómu Jastrząb v Poľsku. Akciu pripravila profesionálna s…
-
Ferrari Testarossa: Červená legenda z 80-tych rokov
Ferrari Testarossa je jeden z legendárnych športových automobilov 80-tych rokov, ktorý sa vďaka svojmu prekrásnemu a originálnemu dizajnu dočkal nesmiernej popularity. Vo svojej dobe bol tento automobil snom mnohých chlapcov, ktorí mali jeho plagát vystavený v izbe nad posteľou. Poďme sa teda pozrieť na tento legendárny automobil, ktorý dodnes púta pohľady svojim prekrásnym oldschoolovým dizajnom.
-
Ferrari možno postaví svoje vlastné SUV, ktoré nikdy nemalo vzniknúť
Mnoho výrobcov prémiových automobilov sa v poslednej dobe púšťa do odvetví, ktorým sa kedysi venovali výhradne iné automobilky - jedným z takýchto odvetví je aj výroba SUV-čiek. Do výroby SUV modelov sa pustili značky ako Lamborghini, Aston Martin alebo Rolls-Royce, no Ferrari tvrdilo, že nemá žiaden záujem o vlastné SUV. Dokonca aj riaditeľ samotnej automobilky, Sergio Marchionne, začiatkom tohto roku povedal, že "predtým ako začne Ferrari vyrábať svoje SUV, museli by ste ma zastreliť."Podľa najnovšieho reportu z Britského Car Magazine, sa však opak zdá byť pravdou a známy novinár Georg Kacher hovorí, že Ferrari už pracuje na vývoji nového SUV, ktoré by sa pod označením F16X mohlo dostať z výrobnej linky na trh v roku 2021. Iné zdroje tvrdia, že nepôjde o SUV, ale o novšiu verziu dobre známeho modelu GTC4Lusso.F16X by mal mať podobnú konštrukciu ako GTC4Lusso, pričom aj pohon všetkých štyroch kolies bude prevzatý po tomto modeli. Ferrari totiž vyvinulo lepšiu verziu 4x4 už pre GTC4Lusso a jeho predchodcu (FF), pričom používa dvojspojkovú prevodovku na prednú nápravu. Vďaka tomuto systému nie je potrebné aby hnací hriadeľ prenášal silu zo zadných kolies dopredu a motor tak môže byť umiestnený nižšie.Namiesto legendárneho vidlicového dvanásťvalca však F16X dostane V8, ktorý bude pravdepodobne pracovať s ďalším pohonom ako hybrid. Táto V8-mička bude zrejme vylepšenou verziou súčasného motora o objeme 3.9 litra s dvojitým turbom, ktorý bol použitý v spomínanom modeli GTC4Lusso T či California T.