Výsledky vyhľadávania
-
Automobilový svet sa rýchlo mení. Motorom rastu firiem sú dáta a inovácie
Produktové a digitálne inovácie pomáhajú predajcom automobilov zvyšovať tržby. Napríklad autobazáre môžu na základe analýzy dát presúvať vozidlá medzi pobočkami tak, aby boli k dispozícii na mieste s najvyšším dopytom. Inteligentné aplikácie tiež pomáhajú určiť najvýhodnejšiu výkupnú cenu ojazdených automobilov. To sú niekt…
-
Aplikácie od AuresLabu bodujú v zahraničí, v Británii ich budú používať Lexus a Toyota
Namiesto intuície či skúseností sa obchodníci s automobilmi stále častejšie spoliehajú na prácu dátových robotov a umelú inteligenciu. Práve v týchto oblastiach je lídrom inovačné laboratórium AuresLab. To je súčasťou spoločnosti AURES Holdings, ktorá prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO. Technológie z dielne AuresLabu bud…
-
Obchod s jazdenkami je hlavne matematika, hovorí šéf inovačného laboratória AuresLab
Základné pravidlo v obchode velí: kúpiť lacno, predať drahšie. S rastúcou konkurenciou na trhu a väčšími nárokmi zákazníkov ale táto jednoduchá poučka už dávno nestačí. Hlavne v obchode s ojazdenými autami je tak dôraz na efektivitu a technologický pokrok čím ďalej väčší. Rastúca dôležitosť sledovania trendov, analýzy dát a…
-
Mototechna zvýšila predaj áut o tretinu, vsádza na inovácie a širší záber podnikania
Za posledný rok vznikla okrem inovačného laboratória AuresLab aj značka pre predaj investičných vozidiel MototechnaClassic či autopožičovňaMototechnaDrive