AUTORIDE

Valentín: Muži a ženy sa pri výbere značky ojazdeného auta zhodnú, pri modeli už však nie

AAA Auto MDŽ
Novinky
Tlačová správa
Publikoval Martin  

Aj napriek tomu, že muži a ženy sa častokrát v mnohých veciach nezhodnú, čo sa týka výberu automobilu je to presne naopak. Podľa štatistík najväčšieho tuzemského predajcu ojazdených vozidiel AURES Holdings, ktorý prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO, mali obe pohlavia pri výbere automobilu väčšinou vždy rovnaké preferencie. Nájdu sa však aj pohľady, v ktorých sa rozchádzajú. Štatistiku pripravilo AAA AUTO, pri príležitosti sviatku zamilovaných.

„Štatistiky našej spoločnosti potvrdzujú, že ani doba pandémie veľmi neovplyvnila preferencie našich zákazníkov. Aj keď momentálne, v dobe kedy sú naše pobočky zatvorené, z dôvodu lockdownu majú naši zákazníci k dispozícii len online predaj vozidiel, ktorý sa mimochodom stal veľmi úspešným, aj prostredníctvom počítača a našich webových stránok majú zákazníci pri výbere vozidla väčšinou rovnaké preferencie, ako v dobe pred pandémiou koronavírusu,“ informuje Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete AAA AUTO.

Počas posledného roku sa potvrdilo, že najvyhľadávanejšie a najpredávanejšie vozidlá v autocentrách AAA AUTO sú práve od značky Škoda, ktorá v rebríčku dlhodobo vedie. Rozdielne názory v prípade mužov a žien nastávajú až keď príde k výberu konkrétneho modelu auta. Tam si ženy volia skôr model Škoda Fabia a muži zase model Škoda Octavia. Druhú priečku najpredávanejšej značky obsadil nemecký Volkswagen, pri ktorom sa tiež v otázke modelu pohlavia nezhodli, keďže ženy preferovali VW Golf a muži VW Passat.