Slováci sa naučili nakupovať ojazdené autá online, v tretej vlne pandémie si kúpili v AAA AUTO takmer 2 500 vozidiel

Pobočka AAA Auto
Novinky
Tlačová správa
Publikoval Martin

Za posledný rok tak najväčší predajca ojazdených automobilov už v Českej republike a na Slovensku predal online takmer 16 000 áut. Najväčší záujem je o vozidlá Škoda Octavia, kombi a benzínové varianty.

Dnes je to rok, čo sa prvýkrát uzatvorili predajne ojazdených vozidiel z dôvodu protipandemických opatrení. Predajcovia museli urýchlene nájsť nový spôsob predaja a zákazníci sa učili nakupovať online. Ešte pred rokom nepredstaviteľná kúpa vozidla cez internet je dnes už rutinou. Zatiaľ, čo počas prvej vlny pandémie predalo AAA AUTO na Slovensku necelých 500 áut, v druhej to bolo už vyše 1 000 a v terajšej tretej takmer 2 500. Najväčší záujem je o model Škoda Octavia, autá s väčším batožinovým priestorom a benzínové varianty vozidiel.

Keď sa naše pobočky prvýkrát pred rokom uzavreli a my sme prakticky zo dňa na deň spustili online predaj, nečakali sme, že sa tak rýchlo udomácni a ľudia ho príjmu ako bežný spôsob nákupu. Hoci predaje nie sú zďaleka na takej úrovni, ako by tomu bolo za bežnej situácie, predávame už sto automobilov denne. Tento rok sme tak na Slovensku už na 64 % minuloročných predajov pred lockdownom. V Českej republike to je dokonca 76 %," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO. Celkovo sa v rámci skupiny predalo cez internet v Českej republike a na Slovensku už takmer 16 000 automobilov.

Vývoj predaja automobilov v AAA AUTO v jednotlivých vlnách pandémie

>Ľudia si môžu vozidlá, o ktoré majú záujem, vybrať na internetovej stránke www.aaaauto.sk a online si ich zarezervovať. Na Call centre sa na zelenej linke 0800 100 100 následne dohodnú na mieste a čase odovzdania auta, a to doma alebo tam, kde im to najviac vyhovuje. Dezinfikované vozidlo na dohodnuté miesto pristaví predajca s ochrannými prostriedkami. "Už na samotnom začiatku pandémie koronavírusu sme spustili naprieč celou našou spoločnosťou súbor ochranných opatrení, vďaka ktorým chránime našich zamestnancov a zákazníkov pred nákazou. Na dezinfekciu vozidiel sme nakúpili nové technológie a sprísnili procesy tak, aby boli autá úplne bezpečné," povedala Karolína Topolová a doplnila: "Výhodou online nákupu vozidla je nielen rýchlosť celého procesu, ale tiež to, že v prípade nespokojnosti môžete vozidlo do dvoch týždňov od kúpy vrátiť."