logo autoride automagazin auta vsetko o autach
arrow_upward

Sieť AAA AUTO v súvislosti s koronavírusom prijala opatrenia na zabezpečenie bezpečného predaja vozidiel



Posilnil sa predaj online a cez call centrum, autá dovezú zákazníkom zadarmo domov

Sieť AAA AUTO zaviedla pravidelnú dezinfekciu všetkých svojich 16 pobočiek na Slovensku i ostatných autocentier v strednej Európe. Rovnako sú dezinfikované všetky vozidlá na pobočkách. Spoločnosť tiež posilnila svoje kapacity pre online predaj vozidiel, ktoré je pripravená po kúpe zákazníkom bezplatne doručiť až do ich bydliska.

"Súčasnú situáciu berieme vážne a prijali sme viacero opatrení, ktoré zákazníkom umožnia bezpečný nákup auta na všetkých našich pobočkách, ktoré naďalej fungujú v neobmedzenom režime, 7 dní v týždni, od skorých ranných hodín do neskorého večera," uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings, prevádzkovateľa medzinárodnej siete AAA AUTO.

AAA AUTO svoje pobočky pravidelne dezinfikuje a zákazníkom sú v dostatočnej miere k dispozícii osobné dezinfekčné prostriedky. Pri nákupe je pre zákazníkov pripravené prostredie s dostatkom osobného priestoru bez nutnosti byť v blízkom kontakte s ostatnými klientmi. Taktiež sú dezinfikované aj všetky vozidlá. Testovacie jazdy vykonávajú predajcovia, ktorí dodržiavajú všetky hygienické zásady striktne kontrolované spoločnosťou. Vlastný obchod zákazníci uzatvárajú v samostatnej kancelárii.

"Ak sa ľudia ohľadom kúpy vozidla ešte len rozhodujú, chcela by som pripomenúť, že individuálne cestovanie vlastným vozidlom namiesto verejnej dopravy je v dobe rôznych epidémií jedným z najúčinnejších opatrení, ktoré pomáhajú sa nákaze vyhnúť," poznamenala Topolová. AAA AUTO preto v súčasnej dobe svojou ponuku rozšírilo aj v sekcii vozov nižších cenových kategórií. "Na tisíce ďalších vozidiel teraz poskytujeme zľavy. Pre nadobudnutie auta na splátky vám vieme zabezpečiť u našich renomovaných partnerov úvery výhodnejšie ako v banke," uviedla Topolová.

AAA AUTO taktiež posilnilo svoje kapacity pre predaj vozidiel bez nutnosti navštíviť pobočku. "Automobil vybraný cez internet či po komunikácii s call centrom sme zákazníkom pripravení zadarmo priviezť až domov," uzavrela Topolová.