Logo Autoride.sk

Sieť AAA AUTO privítala už 2,2 milióna zákazníkov

Tlačová správa
Publikoval Denis -

Sieť autocentier AAA AUTO, prevádzkovaná skupinou AURES Holdings, obslúžila na výkupe a predaji celkovo už 2,2 milióna zákazníkov. Tento obrovský počet klientov AAA AUTO dosiahlo za takmer 27 rokov svojej existencie. Zahŕňa celú skupinu, ktorá v súčasnej dobe prevádzkuje 46 pobočiek na Slovensku, v Českej republike, v Maďarsku a Poľsku. Za tento rok skupina vykúpi viac ako 83 000 vozidiel a približne rovnaký počet predá.

V percentuálnom vyjadrení rastie počet zákazníkov, ktorí u nás uzatvorili výkupný alebo predajný obchod, najrýchlejšie v Poľsku. Zatiaľ čo minulý rok sme tam na výkupe a predaji obslúžili celkom zhruba 12 000 ľudí, tento rok ich bude už takmer 18 000, čo je nárast o päťdesiat percent. V Českej republike to bolo vlani necelých 94 tisíc, v tomto roku očakávame už vyše sto tisíc,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva skupiny AURES Holdings, ktorá prevádzkuje medzinárodnú sieť autocentier AAA AUTO.

Kontinuálne zvyšovanie počtu zobchodovaných vozidiel, ktorý v rámci celej skupiny za rok vzrástol o desatinu, spôsobilo niekoľko faktorov. „Je to istotne rozširovanie našej pobočkovej siete a zvyšovanie kapacity autocentier, ale tiež expanzia v nových sektoroch. Tam zaznamenávame najvyšší rast v oblasti obchodu so zánovnými vozidlami. V Českej republike tvorí tento segment už pätinu našich predajov, rýchlo rastieme aj na Slovensku. Úspešní sme so zavádzaním tejto ponuky aj v Poľsku a Maďarsku. K novej skupine zákazníkov sa dostávame aj vďaka novej značke investičných vozidiel Mototechna Classic alebo prostredníctvom autopožičovne Mototechna Drive,“ vysvetlila Karolína Topolová.

V roku 2019 skupina okrem niekoľkých autocentier v Poľsku otvorí po viac ako dvoch rokoch novú pobočku AAA AUTO aj v Českej republike a v Maďarsku. Koncom roka 2019 by tak mala sieť AAA AUTO zahŕňať 50 autocentier, teda najviac v histórii. „Ak sa splní náš predajný cieľ pre budúci rok, znamenalo by to zvýšenie historického počtu zákazníkov o ďalších dvesto tisíc a dosiahnutie hranice dva a pol milióna klientov niekedy v prvom polroku roka 2020. Vzhľadom k tomu, že v tomto roku obslúžime takmer 170 tisíc ľudí, je to pri raste na úrovni trhu, podporenom navyše rýchlou expanziou a inováciami, podľa môjho odhadu pomerne realistický cieľ,“ verí Karolína Topolová.

Okrem expanzie pobočkovej siete a inovácií vidí skupina ďalší priestor na rast predajov tiež v zameraní sa na vozidlá s alternatívnymi pohonmi. „Preto sme tiež minulý mesiac otvorili pre tieto automobily na našej najväčšej pobočke v Prahe špecializovanú sekciu Mototechna EcoDrive. Túto sekciu budeme postupne budovať aj na ostatných pobočkách,“ dodala Karolína Topolová.

Diskusia: Sieť AAA AUTO privítala už 2,2 milióna zákazníkov
G