Hyundai, Steven Gerrard a BTS vyzývajú na zjednotenie pri podpore programu udržateľnosti v súvislosti s futbalovými majstrovstvami sveta.
Spoločnosť Hyundai Motor odštartovala novú celosvetovú kampaň udržateľnosti s názvom „Goal of the Century“.
Spoločnosť Hyundai Motor Company oznámila spustenie svojej globálnej kampane udržateľnosti pod označením „Goal of the Century“, v preklade „gól storočia“, ale zároveň aj „cieľ storočia“. Kampaň sa začína na Deň Zeme 22. apríla a bude prebiehať aj počas a po skončení blížiacich sa majstrovstiev sveta vo futbale (FIFA World CupTM), ktoré sa konajú od 21. novembra do 18. decembra 2022.
V rámci celosvetového štartu kampane zverejnil Hyundai Motor filmový manifest a televízny reklamný spot, v ktorom účinkujú aj futbalová legenda Steven Gerrard a globálna popová senzácia, skupina BTS. Tí v ňom zdieľajú ambíciu spoločnosti zjednotiť ľudstvo prostredníctvom futbalu a získať univerzálnu podporu pre udržateľnú budúcnosť. Program kampane je súčasťou poslania spoločnosti Hyundai dosiahnuť do roku 2045 uhlíkovú neutralitu prostredníctvom neutralizovania emisií CO2 vo všetkých fázach výroby a prevádzky.
„Cieľom kampane „Goal of the Century“ je zjednotiť svet pre trvalú udržateľnosť, inšpirovanú čistou hodnotou tímového ducha a spolupatričnosti prostredníctvom univerzálnej lásky k futbalu. V Hyundai sa budeme aj naďalej snažiť byť praktickou pomocou pre ľudstvo v čase, keď je dôležitejšie viac ako kedykoľvek predtým spojiť sa pre zdravú a dlhotrvajúcu budúcnosť našej planéty,“ hovorí Thomas Schemera, globálny riaditeľ marketingu a vedúci divízie zákazníckych skúseností v Hyundai Motor Company.
S cieľom podporiť kampaň „Goal of the Century“ predstavil Hyundai aj „Team Century“ – Tím storočia zložený zo skupiny ambasádorov, ktorí budú v roku 2022 podporovať rôzne projekty environmentálnej a sociálnej udržateľnosti. „Tím storočia“ povedie bývalý anglický futbalový reprezentant Steven Gerrard, jeho súčasťou je ďalej popová skupina BTS, afganská futbalistka a dánska veľvyslankyňa UNESCO Nadia Nadim, americký módny návrhár Jeremy Scott, taliansky umelec Lorenzo Quinn, dokumentárny fotograf Nicky Woo a robot Spot® od Boston Dynamics. Okrem toho Hyundai plánuje v najbližších mesiacoch predstaviť aj štyroch regionálnych ambasádorov.
„Ako otec štyroch detí je jedným z veľkých cieľov môjho života chrániť svet pre budúce generácie. Preto som šťastný a hrdý, že môžem byť súčasťou tejto cesty s Hyundai. Ako kapitán „Team Century“ chcem ísť príkladom tak, ako som to robil vo futbale a momentálne ako tréner. Chcem inšpirovať ľudí, aby každý deň robili to najlepšie. Viem, že futbal má silu pohnúť ľuďmi a pomôcť im spojiť sa, aby sme dosiahli náš cieľ udržateľnej planéty – keďže sme v tom všetci spolu,“ povedal Steven Gerrard, futbalová legenda a kapitán „Tímu storočia“.
V súlade s posolstvom kampane poskytne počas majstrovstiev sveta vo futbale Hyundai Motor ekologické vozidlá pre národné reprezentačné tímy, VIP hostí a funkcionárov. Je to po prvýkrát, čo budú ekologické vozidlá súčasťou oficiálneho vozového parku na podujatí FIFA World Cup™. Z celkového počtu 592 vozidiel budú viac ako 50 percent osobných vozidiel a niektoré úžitkové vozidlá tvoriť ekologické modely, vrátane plne elektrického modelu IONIQ 5, hybridného Santa Fe Hybrid a autobusu s palivovým článkom Elec City. Okrem toho bude mať od júla do septembra aj široká verejnosť na celom svete možnosť vyskúšať si testovacie jazdy s ekologickými vozidlami Hyundai.
Hyundai Motor bude tiež spolupracovať s FIFA na podujatí „Hyundai Goal of the Century Pledge“, kde môžu fanúšikovia zložiť svoj osobný ekologický záväzok na základe počtu gólov strelených ich obľúbeným tímom. Podujatie bude prebiehať na oficiálnej webovej stránke FIFA od júla do decembra. Hyundai Motor bude aj v nadchádzajúcich mesiacoch prostredníctvom rôznych aktivít podporovať agendu trvalej udržateľnosti FIFA a „úplne uhlíkovo neutrálnu víziu Svetového pohára™“.
Ak si chcete pozrieť filmové manifesto ku kampani, navštívte oficiálny YouTube kanál spoločnosti Hyundai Motor na adrese www.youtube.com/HyundaiWorldwide.
Ak sa chcete dozvedieť viac o kampani „Goal of the Century“, „Team Century“ alebo o programe udržateľnosti Hyundai, navštívte stránku www.hyundai.com/worldcup.