Hyundai prispel na obriu maketu čreva, aby podporil boj s rakovinou
Počas jarných mesiacov tohto roka zasiahla koronaepidémia takmer všetky oblasti nášho života. Do centra pozornosti sa dostal nový zákerný vírus, zaviedli sa prísne hygienické opatrenia a hlavnou mediálnou témou sa stalo ochorenie COVID-19. V týchto náročných časoch však nestíchol hlas ľudí, ktorí trpia inými ochoreniami, len ho nebolo toľko počuť. Hyundai Slovensko sa preto rozhodol, že spolu s pacientskou organizáciou NIE RAKOVINE, s ktorou dlhodobo spolupracuje, odštartujú kampaň, ktorá aspoň čiastočne obráti pozornosť médií a verejnosti k ľuďom, ktorí pomoc potrebujú bez ohľadu na situáciu okolo vírusu – na onkologických pacientov.
Aby sa podarilo verejnosť zaujať, do boja nasadil Hyundai exkluzívny model svojho auta – športový i30 N Project C, z ktorého sa na celom svete vyrobilo 600 kusov. Kampaň len na sociálnych sieťach zasiahla vyše 300-tisíc ľudí. O šírenie posolstva sa postarali aj mediálni partneri – Auto, Motor a Šport, Autožurnál, Garáž.tv, RoadLife.sk a TopSpeed.sk. Špeciálna kampaňová stránka, na ktorej boli okrem iného odprezentované aj plány Aliancie NIE RAKOVINE v boji s onkoochoreniami, zaznamenala vyše 12-tisíc návštev. A návštevnosť webu www.nierakovine.sk v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka vzrástla o viac ako 300%. Predstavitelia o. z. NIE RAKOVINE zasa v mesiacoch máj a jún poskytli množstvo rozhovorov o potrebe urgentnej pomoci onkologicky chorým na Slovensku, čím prispeli k tomu, aby sa pozornosť verejnosti a kompetentných inštitúcií obrátila aj smerom k téme onkologických ochorení.
„V ťažkých časoch sa nám podarilo prispieť k tomu, aby sa na onkologických pacientov nezabúdalo. Veľmi pekne sa chcem poďakovať našim mediálnym partnerom, ktorí nám pomohli osloviť a zaujať množstvo ľudí. Aliancii NIE RAKOVINE želám veľa síl a energie v ich ďalších aktivitách, ktoré významne pomáhajú v boji s rakovinou,“ povedal Robert Baumgartner, generálny riaditeľ Hyundai Slovensko pri príležitosti odovzdávania sponzorského daru na nákup novej makety hrubého čreva.
„Keď sa pre koronavírus zastavila celá krajina, ani my sme nemohli vyraziť do pacientskych poradní na onkológie a na osvetové podujatia. Bolo pre nás obrovským povzbudením, keď Hyundai Slovensko, partner mobility našej pacientskej organizácie, poskytol svoje zdroje a reklamné kanály veľmi dôležitej informovanosti – aby sa nezabúdalo na ohrozených onkologických pacientov. Mohli sme stáť ďalej pri nich, prezentovať ich potreby a poskytovať im pomoc aj v čase, keď sa skutočne nemali kam obrátiť. Dobrý partner totiž stojí pri vás aj v ťažkých časoch, takým je pre nás Hyundai Slovensko a naša organizácia pre onkologických pacientov,” zhodnotila spoluprácu Jana Pifflová-Španková, prezidentka o. z. NIE RAKOVINE.
„Vďaka tejto opore a veľkorysému daru na nákup novej populárnej edukačnej pomôcky môžeme opäť privážať ľuďom osvetu, nádej na život a veríme, že pribudnú ďalšie zachránené životy v našej pripravovanej FAMILY ONKO TOUR pre celú rodinu,“ pridáva sa Patrik Herman, spoluzakladateľ o. z. NIE RAKOVINE.
Na celoslovenské osvetové turné už s novou maketou hrubého čreva a na novom vozidle značky Hyundai vyrazia predstavitelia Aliancie NIE RAKOVINE na jeseň tohto roka.