Hyundai komunikoval v roku 2020 so zákazníkmi najlepšie, rozhodlo o tom hlasovanie verejnosti.
Súťaž Hermes Komunikátor roka vyhlásila najlepšie komunikujúce spoločnosti na Slovensku za rok 2020. CENU VEREJNOSTI v kategórii Automobily si odniesla značka Hyundai. Obhájila tak titul automobilky, s ktorej komunikáciou majú zákazníci najlepšiu skúsenosť. O výsledku rozhodlo hlasovanie verejnosti. Toto ocenenie získal Hyundai už po druhý raz po sebe, keďže Cenou verejnosti bol ocenený aj za komunikáciu v roku 2019.
„Vraví sa, že obhájiť prvenstvo je ťažšie ako ho získať. Obzvlášť v tak náročnom roku, ako bol ten minulý. Nám sa to podarilo. Veľmi nás teší, že toto ocenenie vzišlo z hlasovania verejnosti – reálnych ľudí a zákazníkov. Ďakujeme všetkým, ktorí nám dali svoj hlas. Veľmi si to vážime. A ďakujem aj mojim kolegyniam a kolegom na importe, našim obchodným partnerom a všetkým ľuďom, ktorí sa na úspešnej komunikácii značky Hyundai na Slovensku aktívne podieľajú,“ zhodnotil výsledky ankety Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia.