Hyundai je podľa verejnosti najlepšie komunikujúcou automobilkou roku 2019.
Hyundai získal Cenu verejnosti pre najlepšie komunikujúcu automobilovú značku roku 2019 na Slovensku. O ocenení rozhodlo hlasovanie verejnosti v národnej súťaži Hermes komunikátor roka.
V poradí už 6. ročník národnej súťaže Hermes komunikátor roka, ktorý hodnotí najlepšiu komunikáciu medzi firmami a zákazníkmi, priniesol významné ocenenie pre automobilovú značku Hyundai. Tá získala prestížnu CENU VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily.
„Teší nás každé ocenenie, ale najväčšiu radosť máme z pozitívnej spätnej väzby od našich zákazníkov a fanúšikov. Ocenenie v súťaži Hermes komunikátor roka v hlasovaní verejnosti si mimoriadne ceníme, pretože nám naznačuje, že naša transparentná, férová a autentická komunikácia nachádza u verejnosti pozitívnu odozvu,“ povedal pri preberaní ceny Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia.
Hermes komunikátor roka je národná súťaž, ktorá hodnotí kvalitu komunikácie medzi firmami a zákazníkmi. Do hlasovania verejnosti sa v roku 2019 zapojilo vyše 45-tisíc ľudí. Hyundai získal cenu verejnosti v Hermes komunikátor roka po prvý raz, čím sa mu podarilo zosadiť z trónu tradičných víťazov hlasovania verejnosti z predchádzajúcich ročníkov.