Hyundai dodal v júni slovenským zákazníkom 942 nových áut.
Najpredávanejšími modelmi boli i30, Tucson a i20, z elektrického modelu IONIQ 5 sa od začiatku roka predalo už 75 kusov
942 nových áut v júni
Hyundai aj napriek náročnej situácii, ktorá zasahuje celý automobilový priemysel, dodal v júni slovenským zákazníkom až 942 nových vozidiel. S trhovým podielom 10,2% bol celkovo druhou najpredávanejšou značkou nových vozidiel na Slovensku. Vyplýva to z údajov Zväzu automobilového priemyslu Slovenskej republiky.
i30 najpredávanejším modelom
Bestsellerom značky Hyundai bol aj v júni model i30 so 435 predanými kusmi. Vysoký záujem zákazníkov pretrvával aj o SUV TUCSON (236 ks) a úspešný mesiac zaznamenal hatchback i20 so 117 registráciami.
Darilo sa aj kompaktným modelom segmentu SUV-B. Na slovenské cesty pribudlo počas prvého letného mesiaca 54 crossoverov BAYON a 49 ks modelu KONA. Najväčšie SUV v ponuke značky, SANTA FE, si pripísalo na konto 27 nových registrácií a najmenší model i10 si prevzalo 12 zákazníkov.
Z plne elektrického CUV IONIQ 5, ktoré sa pýši ocenením Svetové auto roka 2022, sa predalo 12 kusov a od začiatku roka ich Hyundai na Slovensku predal už 75.
Jednotka u súkromných zákazníkov
Za prvý polrok 2022 má Hyundai na konte 5 102 predaných vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast predaja o viac ako 31%. S 2 550 predanými autami je aj po šiestich mesiacoch tohto roka najpredávanejšou značkou u súkromnej klientely na Slovensku.
Viac informácií o všetkých modeloch Hyundai nájdete na www.hyundai.sk.