Výsledky vyhľadávania
-
Lexus LBX: Úspešný vstup na Európsky trh
Lexus LBX sa v prvom roku predaja etabloval ako priekopnícky model značky. Tento mestský crossover, ktorý sa stal prvým kompaktným modelom značky Lexus, si získal srdcia európskych zákazníkov svojím expresívnym dizajnom a efektívnym hybridným pohonom.
-
Lexus vedie v spoľahlivosti medzi prémiovými značkami
Lexus si od svojho vzniku zachováva povesť výnimočne spoľahlivého výrobcu vozidiel v prémiovej triede. Výsledky najnovšieho rebríčka americkej spotrebiteľskej organizácie Consumer Reports potvrdzujú, že značka Lexus naďalej dominuje v oblasti spoľahlivosti a kvality medzi prémiovými automobilmi. Výrobca získal 65 bodov zo 100 možných, čo predstavuje najlepší výsledok medzi prémiovými značkami a výrazne prevyšuje trhový priemer. Najbližší konkurent dosiahol o 10 bodov menej.
-
Nebojácny, výnimočný. pôsobivý... Toto je Jaguar, reimagined
Dnes sa začína nová éra značky Jaguar. Úplne pretransformovaná značka Jaguar znovu zachytáva étos posolstva Copy Nothing (Nič nekopíruj), ktorý môže vystopovať svoje korene až k slovám jej zakladateľa, Sira Williama Lyonsa.
-
Pred 30 rokmi bola predstavená Škoda Felicia - prvý automobil značky pod krídlami koncernu VW
Škoda Felicia bola predstavená v októbri 1994 v podobe päťdverového hatchbacku ako moderný nástupca modelu Favorit. O pol roka neskôr nasledoval praktický variant kombi. Bol to prvý automobil vyvinutý v spolupráci s koncernom Volkswagen po jeho vstupe do skupiny Škoda (1991). V rokoch 1994 až 2001 bolo vyrobených viac ako 1,4 milióna kusov modelu Felicia, ktorý bol úspešný aj na poli motoristického športu.
-
Juraj Bača sa stal ambasádorom značky Škoda na Slovensku
S novou Škoda Kodiaq vyzýva ľudí k odvahe objavovať
-
Silný prvý polrok pre značku Škoda: 20,35% podiel s 9 592 dodanými vozidlami
Podiel značky Škoda na slovenskom trhu s novými vozidlami opäť medziročne narástol. Za prvý polrok sa jej podarilo dodať celkovo až 9 592 vozidiel, čím si zabezpečila stabilnú pozíciu lídra s trhovým podielom 20,35 %. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka značka dodala o 591 vozidiel viac (trhový podiel narástol o 0,55 percentuálneho bodu; nárast v počte dodaných vozidiel +6,57 %).