Výsledky vyhľadávania

  • Lexus LBX

    Lexus LBX: Úspešný vstup na Európsky trh

    Lexus LBX sa v prvom roku predaja etabloval ako priekopnícky model značky. Tento mestský crossover, ktorý sa stal prvým kompaktným modelom značky Lexus, si získal srdcia európskych zákazníkov svojím expresívnym dizajnom a efektívnym hybridným pohonom.

  • Lexus

    Lexus vedie v spoľahlivosti medzi prémiovými značkami

    Lexus si od svojho vzniku zachováva povesť výnimočne spoľahlivého výrobcu vozidiel v prémiovej triede. Výsledky najnovšieho rebríčka americkej spotrebiteľskej organizácie Consumer Reports potvrdzujú, že značka Lexus naďalej dominuje v oblasti spoľahlivosti a kvality medzi prémiovými automobilmi. Výrobca získal 65 bodov zo 100 možných, čo predstavuje najlepší výsledok medzi prémiovými značkami a výrazne prevyšuje trhový priemer. Najbližší konkurent dosiahol o 10 bodov menej.

  • Transformácia značky Jagua

    Nebojácny, výnimočný. pôsobivý... Toto je Jaguar, reimagined

    Dnes sa začína nová éra značky Jaguar. Úplne pretransformovaná značka Jaguar znovu zachytáva étos posolstva Copy Nothing (Nič nekopíruj), ktorý môže vystopovať svoje korene až k slovám jej zakladateľa, Sira Williama Lyonsa.

  • Pred 30 rokmi bola predstavená Škoda Felicia

    Pred 30 rokmi bola predstavená Škoda Felicia - prvý automobil značky pod krídlami koncernu VW

    Škoda Felicia bola predstavená v októbri 1994 v podobe päťdverového hatchbacku ako moderný nástupca modelu Favorit. O pol roka neskôr nasledoval praktický variant kombi. Bol to prvý automobil vyvinutý v spolupráci s koncernom Volkswagen po jeho vstupe do skupiny Škoda (1991). V rokoch 1994 až 2001 bolo vyrobených viac ako 1,4 milióna kusov modelu Felicia, ktorý bol úspešný aj na poli motoristického športu.

  • Juraj Bača sa stal ambasádorom značky Škoda na Slovensku

    Juraj Bača sa stal ambasádorom značky Škoda na Slovensku 

    S novou Škoda Kodiaq vyzýva ľudí k odvahe objavovať

  • Silný prvý polrok pre značku Škoda: 20,35% podiel s 9 592 dodanými vozidlami

    Silný prvý polrok pre značku Škoda: 20,35% podiel s 9 592 dodanými vozidlami 

    Podiel značky Škoda na slovenskom trhu s novými vozidlami opäť medziročne narástol. Za prvý polrok sa jej podarilo dodať celkovo až 9 592 vozidiel, čím si zabezpečila stabilnú pozíciu lídra s trhovým podielom 20,35 %. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka značka dodala o 591 vozidiel viac (trhový podiel narástol o 0,55 percentuálneho bodu; nárast v počte dodaných vozidiel +6,57 %).