logo autoride automagazin auta vsetko o autach
arrow_upward

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel


Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola v posledných šiestich mesiacoch Škoda Octavia

V rámci skupiny AURES Holdings, ktorá prevádzkuje 44 autocentier AAA AUTO v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku a v Poľsku, si v tomto roku zákazníci odviezli už 40 912 vozidiel. Skupina v rámci výkupu a predaja v minulom polroku dosiahla historický počet 2,1 milióna zákazníkov. Najpopulárnejším ojazdeným vozidlom v tuzemsku bola od januára do júna Škoda Octavia. Skupina tiež zaznamenala rast záujmu o vozidlá s automatickou prevodovkou a automobily SUV.

Záujem zákazníkov o vozidlá z AAA AUTO, Mototechny a Auto Diskontu bol v prvej polovici roka veľmi vysoký. O tom svedčí aj fakt, že sme v tomto období v skupine dosiahli zatiaľ najvyšší počet predaných áut v prvej polovici roka v histórii, a to takmer 41 000. Jún bol tiež so 7 400 predanými vozidlami našim najsilnejším mesiacom za posledných 10 rokov. V tomto mesiaci padol rovnaký rekord s 1 715 predanými autami aj na Slovensku. Verím, že okrem pozitívneho vývoja celého trhu ojazdených vozidiel, sa na vysokom záujem zákazníkov významnou mierou podieľal aj pozitívny vplyv inovácií, ktoré sú v tomto roku hlavným smerom rozvoja našich služieb a produktov pre zákazníkov naprieč skupinou a vo všetkých segmentoch,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka AURES Holdings, prevádzkovateľa autocentier AAA AUTO.

V Českej republike a na Slovensku dosahuje podiel predaných vozidiel v Mototechne, ako v najinovatívnejšej značke skupiny, takmer 20 % z celkového počtu. „Rastúci záujem zákazníkov o zánovné vozidlá z Mototechny potvrdzuje správnosť našej stratégie venovať sa vo väčšej miere rozvoju tejto značky. V podpore Mototechny budeme aj naďalej pokračovať,“ uviedla Karolína Topolová.

Trendy roku 2018

Za prvých šesť mesiacov roku 2018 skupina zaznamenala vo všetkých krajinách zvýšenie záujmu o vozidlá s automatickou prevodovkou, na Slovensku medziročne oproti rovnakému obdobiu roku 2017 zhruba o 25 %. Z hľadiska typov vozidiel rastie vo všetkých krajinách záujem o SUV, na Slovensku medziročne takmer o tretinu, v Poľsku dokonca o 45 %.

Poznámka: Údaje o počtoch predaných vozidiel v tejto správe sa môžu v celoročných súhrnoch mierne líšiť.

Zdroj: AAA Auto