Výsledky vyhľadávania

  • Upcyklované výrobky Dorka bags z reklamných nosičov Škoda nebudú chýbať na Dobrom trhu

    Upcyklované výrobky Dorka bags z reklamných nosičov Škoda nebudú chýbať na Dobrom trhu

    Použité reklamné nosiče značky Škoda píšu svoj nový príbeh ako módne či praktické doplnky. Bannery, vlajky alebo stany sa tak v súlade s firemnou stratégiou Green Future, ktorá je súčasťou Next Level – Škoda Strategy 2030, v rukách ľudí v náročných životných situáciách premenili na tašky, vrecká prípadne puzdrá na okuliare. S klientmi pracuje nezisková organizácia Dorka, vďaka ktorej môžu títo ľudia nájsť zmysluplnú prácu, pravidelný príjem, ale aj získať sebavedomie a pocit sebarealizácie.

  • Reklamné nosiče Škoda začnú písať nový príbeh pomoci ľuďom v núdzi

    Reklamné nosiče Škoda začnú písať nový príbeh pomoci ľuďom v núdzi

    Použité reklamné nosiče značky Škoda začnú čoskoro písať svoj nový príbeh ako módne či praktické doplnky. Bannery, vlajky alebo stany sa tak v súlade s firemnou stratégiou Green Future, ktorá je súčasťou Next Level – Škoda Strategy 2030, v rukách ľudí v náročných životných situáciách premenia na tašky, vrecká prípadne puzdrá na okuliare. S klientmi pracuje nezisková organizácia Dorka, vďaka ktorej môžu títo ľudia nájsť zmysluplnú prácu, pravidelný príjem, ale aj získať sebavedomie a pocit sebarealizácie. Touto spoluprácou nadväzuje ŠKODA AUTO Slovensko na svoju pravidelnú podporu sociálnych skupín v náročnom či rizikovom prostredí. Zároveň tak v súlade so svojou stratégiou prispieva k ekologickému využitiu nepotrebného materiálu.