Výsledky vyhľadávania
-
Nový Superb ako ideálna mobilná kancelária pre moderných manažérov
Škoda Auto Slovensko predstavuje nový projekt SuperbOffice, ktorý nadväzuje na výsledky nedávneho prieskumu medzi slovenskými manažérmi. Projekt upriamuje pozornosť na nový model Škoda Superb ako „mobilnú kanceláriu“, ktorá poskytuje ideálne podmienky pre manažérov na cestách.
-
Silný prvý polrok pre značku Škoda: 20,35% podiel s 9 592 dodanými vozidlami
Podiel značky Škoda na slovenskom trhu s novými vozidlami opäť medziročne narástol. Za prvý polrok sa jej podarilo dodať celkovo až 9 592 vozidiel, čím si zabezpečila stabilnú pozíciu lídra s trhovým podielom 20,35 %. Oproti rovnakému obdobiu minulého roka značka dodala o 591 vozidiel viac (trhový podiel narástol o 0,55 percentuálneho bodu; nárast v počte dodaných vozidiel +6,57 %).